Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به محرومیت‌زدایی سپاه و کمیته امداد در حاشیه‌شهر مشهد گفت: در نتیجه اقدامات شهرداری مشهد و سپاه و کمیته امداد امروز شاهدیم که چهره حاشیه شهر مشهد دگرگون شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  مشهدمقدس، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از بولوار الزهرا(س) مشهد اظهار داشت: در این منطقه شهرداری، کمیته امداد، سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برای هماهنگی ستاد تشکیل دادند و حرکتی جهشی انجام گرفت.‌ چهره حاشیه شهر مشهد بهبود یافته و با گذشته قابل مقایسه نیست.

امام جمعه مشهدمقدس بیان کرد: شهرداری فعالیت‌های خوبی در حاشیه شهر مشهد انجام داده است؛ سپاه و کمیته امداد محرومیت زدایی کرده‌اند.

آیت الله علم‌الهدی با اشاره و تاکید بر اینکه "مقام معظم رهبری فرمودند: ما چیزی به عنوان حاشیه شهر نباید داشته باشیم" افزود: برخی برای فعالیت‌های سیاسی از حاشیه شهر استفاده می‌کنند و کاسبی سیاسی می‌کنند باید طوری باشد که این کاسبان نتوانند سوژه پیدا کنند‌.

عیدانه‌ میلاد صاحب الزمان(عج) در حاشیه شهر مشهد/20000 وعده غذایی توزیع شدعیددیدنی آیت‌الله علم‌الهدی در حاشیه شهر مشهد+تصویراردوی جهادی نوروزی در حاشیه شهر مشهد برپا می‌شود

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات شهردار برای رفع مشکلات ایاب و ذهاب، این سوژه از دست این افراد گرفته می‌شود.

آیت الله علم‌الهدی در پایان تصریح کرد: امیدواریم امسال چیزی تحت عنوان حاشیه شهر نداشته باشیم.

انتهای پیام/281/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله علم الهدی سپاه و کمیته امداد حاشیه شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش

اریک تن هاخ ژورنالیست‌های منتقدش را بایکوت کرده است. 

طرفداری | اریک تن هاخ نمی‌خواهد دستاوردهاش در منچستریونایتد زیر سوال برود. 

به گزارش دیلی میل؛ نشست خبری امروز اریک تن هاخ باز هم با حاشیه‌هایی همراه شد. در حالی که سرمربی منچستریونایتد برای صحبت در مورد دیدار با برنلی در کارینگتون حضور یافته بود، مرد هلندی از طرح پرسش خبرنگاران منچستر ایونینگ نیوز، سان و دیلی میرر جلوگیری کرد. روز گذشته نیز تلگراف گزارش داد تن هاخ از این که ژورنالیست‌های انگلیسی دستاورد صعود به فینال جام حذفی را شرم‌آور خطاب قرار داده‌اند، ناراحت است. او در ماه دسامبر نیز چهار خبرنگار را از نشست خبری خود محروم کرده بود. تن هاخ پیش از بازی با شفیلد گفته بود:

صعود به فینال جام حذفی همین الان هم یک دستاورد بزرگ است و نشان می‌دهد ما موفق بوده‌ایم. به همین خاطر است که من به عنوان سرمربی طی 10 سال اخیر موفق بوده‌ام. من همیشه نهایت پتانسیل اسکوادم را شکوفا می‌کنم.

منچستریونایتد که با 53 امتیاز در رتبه ششم قرار گرفته، فردا در چارچوب مسابقات لیگ برتر میزبان برنلی خواهد بود. در صورتی که لیگ برتر انگلیس در کسب سهمیه پنجم لیگ قهرمانان ناکام بماند، منچستریونایتد شانس بسیار پایینی برای حضور در سطح اول مسابقات اروپایی خواهد داشت. آن‌ها روز پنجم خرداد در فینال جام حذفی به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت و انتظار می‌رود پس از آن بازی، آینده اریک تن هاخ در اولدترافورد مشخص شود. 

خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است