Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@14:41:19 GMT

فرمایشات استراتژیک رهبری صرفا «لقلقه زبان» مسئولان نباشد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۳۰۲۹

فرمایشات استراتژیک رهبری صرفا «لقلقه زبان» مسئولان نباشد

به گزارش خبرنگار مهر، سارا فلاحی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: امیدوارم فرمایشات استراتژیک مقام معظم رهبری در ابتدای سال صرفا لقلقه زبان برخی از مسئولان بی عمل نباشد و صرفا در همایش ها و سمینارها به حراج گذاشته نشود.

وی تاکید کرد: امنیت، زیرساخت توسعه هر کشوری است و اگر ما به دنبال توسعه در ابعاد مختلف هستیم باید به کارگزاران امنیتی، دفاعی و انتظامی توجه ویژه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه مجلس و دولت نتوانستند مرزهای معیشتی و اقتصادی کارگزاران کشور در عرصه دفاع و امنیت را مورد حفاظت و پشتیبانی قرار دهند و باید همه ما توجه داشته باشیم که یکی از مهمترین عناصر مدیریتی سرمایه انسانی، حقوق و مزایا است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: نیروهای دفاعی و انتظامی ما امروز در مضیقه اقتصادی هستند و ما باید به آنها بیشتر توجه کنیم تا مشکلات اقتصادی آنان حل و فصل شود.

کد خبر 5180888 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سارا فلاحی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری صحن مجلس مجلس شورای اسلامی برجام سند همکاری ایران و چین محمدجواد ظریف محمد باقر قالیباف اسحاق جهانگیری حجت الاسلام حسن روحانی وزارت امور خارجه ایالات متحده امریکا محمد جواد ظریف هیئت دولت ارتش جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۶۲۳ میلیارد ریال انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق در بازرسی مأموران این پلیس از یک انبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهدی سبحانی فر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی لوازم یدکی خودرو قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف ۱۱۰ انواع لوازم یدکی خودروهای سنگین و گاردان قاچاق شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۶۲۳ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی، پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 748552

دیگر خبرها

  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد