Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی شجاعی شنبه شب در دیدار رییس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی با وی که در محل دفتر استاندار انجام شد، اظهار داشت: تمامی خدمات  دولت به نوعی دستاورد و عملکرد نظام جمهوری اسلامی و حاکمیت محسوب می شود و باید این دستاوردها و خدمات برای مردم تشریح شود.

وی اضافه کرد : دولت با وجود شرایط سخت اقتصادی ناشی از تحریم و همه گیری ویروس کرونا در حال خدمات رسانی به مردم است و در این راستا کارهای بزرگی نیز در تمامی حوزه ها انجام داده است و باید این خدمات از طریق رسانه ها تجزیه و تحلیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند رسانه ها در کنار بیان انتقادات و نقاط ضعف عملکرد کارگزاران نظام، باید دستاوردهای مثبت دولت و نظام را نیز برای مردم بیان کنند تا مردم در جریان تمامی این امور قرار گیرند.

انتظار استاندار خراسان شمالی از ایرنا

استاندار خراسان شمالی در ادامه اظهارداشت : به هر حال انتظار ما از خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه دولت بیش از سایر رسانه ها است که عملکرد ها و دستاوردهای واقعی دولت و نظام را به مردم  منعکس کند و ما توقع فراتر از تبیین دستاوردها و عملکردهای نظام از این رسانه نداریم.

شجاعی حضور پررنگ و قوی ایرنا در حوزه اطلاع رسانی را از انتظارات مدیریت ارشد خراسان شمالی از این رسانه دانست و افزود: در هشت سال گذشته دولت در حوزه تامین زیرساخت های این استان کارهای خوبی انجام داده است و اعتبار زیادی نیز صرف این پروژه ها و زیرساخت ها شده است.

استاندار خراسان شمالی اظهارداشت : انتظار ما از ایرنا این است که این دستاوردها را در قالب گزارش های خبری، تصویری و سایر کارکردهای رسانه ای به اطلاع مردم برساند تا آنها نسبت به آینده امیدوارتر شوند و بدانند که مسوولان ملی و استانی در حد توان به دنبال رفع مشکلات آنها هستند.

شجاعی با ابراز گله مندی از انتقادات غیر منصفانه برخی رسانه ها یادآور شد: رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی و رابط بین مسوولان و مردم باید به دور از نگاه ها و گرایش های سیاسی مرسوم، وظیفه خطیر خود را در امر اطلاع رسانی انجام دهند و مجموعه دولت هم انتقادات منصفانه استقبال می کند.

وی اضافه کرد : بررسی ها نشان می دهد که برخی از رسانه ها در خراسان شمالی صرفا به دنبال بیان  بزرگنمایی نقاط ضعف مدیران دستگاههای اجرایی هستند و  حتی مجموعه دولت را خارج از مجموعه نظام و حاکمیت  تعریف می کنند و با این رویکرد دستاوردهای بزرگ  دولت نیز نادیده گرفته می شود.

نماینده عالی دولت دراستان خراسان شمالی اظهارداشت : وقتی حکم رییس جمهور منتخب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تنفیذ می شود، بدین معناست که دولت ،نظام و حاکمیت در یک  چارچوب در نظام سیاسی کشور تعریف می شوند و بیان دستاوردهای دولت به معنای انعکاس عملکرد نظام است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی دولت جمهوری اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی خبرگزاری جمهوری اسلامی استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی دولت جمهوری اسلامی اخبار کنکور استاندار خراسان شمالی جمهوری اسلامی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: در دولت سیزدهم ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند در حالی که دولت‌های گذشته زیر بار این مسئولیت نرفته بودند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سید محمد پاکمهر امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: ۴.۵ میلیون زوج نابارور در کشور داریم که دولت سیزدهم این افراد را تحت پوشش قرار داد و این درحالی است که هیچ دولتی زیر بار این موضوع نرفته بود.

وی تحقق بیمه رایگان در کشور را دیگر دستاورد دولت سیزدهم دانست و افزود: ۱۲ میلیون نفر به صورت رایگان بیمه شدند که این موارد در راستای تحقق عدالت اجتماعی بود.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رکورد ایجاد تخت فعال بیمارستانی با ایجاد ۱۵ هزار تخت توسط این دولت شکسته شد و ۱۰ هزار تخت بیمارستانی دیگر در حال ایجاد است.

پاکمهر فعال شدن سه دستگاه ام آر ای به صورت همزمان در استان را دیگر اقدام مهم دولت در خراسان شمالی دانست و عنوان کرد: باید خدمات به مردم گفته شود تا حس ناامیدی به مردم منتقل نشود.

وی با انتقاد از کسانی که خدمات حوزه بهداشت و درمان را زیر سوال می‌برند، افزود: اگر با اشخاص مشکل دارید نباید خدمات به مردم را نادیده بگیرید.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: بیمارستان مادر و کودک مصوبه ۱۴۰۰ بود اما اکنون کلنگ زنی می‌شود در حالی که بیمارستان راز و جرگلان همزمان با این پروژه اعتبار گرفت و اکنون به حد قابل قبولی رسیده است.

پاکمهر با تاکید بر اینکه پروژه‌های بزرگی در حوزه بهداشت و درمان در خراسان شمالی در حال انجام است، گفت: اتفاقات خوب دیگری نیز در راه است اما هنوز هم سطح استان‌های دیگر نیستیم و باید بیشتر تلاش کنیم.

کد خبر 748464

دیگر خبرها

  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور