Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاضل زاده گفت: خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر از استان مازندران در سال گذشته ۴۳ میلیارد و ۹۸۶ میلیون و ۲۷۳هزار ریال به نیت امام رضا(ع) به محرومان و نیازمندان خدمت رسانی کردند.

«محمدصادق فاضل زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت : به همت خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر و بهره گیری از ظرفیت های منطقه ای، در یکسال ۱۳۹۹ تعداد ۲۳هزار و۷۵۷ سبد کالای معیشتی و ارزاق ضروری زندگی به ارزش ۲۳ میلیارد و ۲۴۸ میلیون و ۷۱۶ هزار ریال ، تهیه و در اختیار محرومان و نیازمندان قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان قائم شهر از توزیع کمک های نقدی بین اقشار ضعیف جامعه در همین مدت خبر داد و افزود: همچنین۳۸ مورد جهیزیه به نوعروسان خانواده های مستمند اهدا شده است.

 

وی با بیان اینکه از سوی سفیران امام رئوف ۳هزار و۹۸۵ مورد کارت هدیه به جامعه ی هدف اهدا شد، یادآورشد: بابت تهیه جهیزیه و اهدای کارت هدیه، مبلغ ده میلیارد و ۷۹۷ میلیون و ۸۵۴ هزار ریال هزینه شد .

 

فاضل زاده با اشاره به اینکه تلاش بی وقفه ی خادمیاران رضوی شهرستان در سال ۹۹ ، موجب افزایش ۲۲۹ درصدی کمک ها نسبت به سال ۹۸ شده است ، بیان کرد: مبلغ یک میلیارد و ۹۸۷ میلیون و ۱۱۰ هزار ریال نیز برای انجام فعالیت هایی شامل: خدمات پزشکی و سلامت و درمان، حوزه مشاوره، برنامه های کودکان و نوجوانان و جوانان نیازمند، برنامه های آموزشی برای خادمیاران، سرکشی به خانواده های معظم شهدا، برنامه های فرهنگی و قرآنی و بزرگداشت مناسبت ها و ... هزینه شده است.

 

وی ادامه داد: مبلغ دو میلیارد و ۴۵ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال بابت ۲۵ مورد تعمیر منزل افراد کم بضاعت و فعالیت های عمرانی ، ۵۱ مورد تهیه و توزیع نوشت افزار به دانش آموزان خانواده های کم برخوردار و کمک به زلزله زدگان شهرستان سی سخت هزینه گردید .

 

فاضل زاده از اجرای موفق طرح « قربانی به نیت سلامتی امام زمان (عج) » خبر داد و گفت: گوشت قربانی با رعایت پروتکل های بهداشتی بین ۲هزار و 42 خانواده ی ناتوان و مستضعف تقسیم شد .

 

وی با بیان اینکه حساب های دفتری نیازمندان با سوپر مارکت ها در قالب اجرای ۲۶ مورد طرح «آقا حساب کردند » از سوی خادمیاران رضوی شهرستان بسته شد، افزود: خادمیاران رضوی با همراهی خیرین برای پرداخت بدیهی نیازمندان به سوپر مارکت ها و فعالیت در جبهه پشتیبانی از خط مقدم مقابله با کرونا، مبلغ پنج میلیارد و ۹۰۷ میلیون و ۱۴۳ هزار ریال مصروف داشتند.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح آقا حساب کردند خادمیاران رضوی اهدای جهیزیه به نوعروسان کمک به نیازمندان کرونا خادمیاران رضوی شهرستان رضوی شهرستان قائم شهر فاضل زاده هزار ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۳۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی