Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:38:52 GMT

کارگاه بین المللی آموزش بالینی و دنیای مجازی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۳۴۲۳

کارگاه بین المللی آموزش بالینی و دنیای مجازی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، پنجمین کنفرانس بین المللی آموزش پزشکی پنجم آوریل ۲۰۲۱ توسط دانشگاه کربلا و دانشگاه بین المللی مجازی الصدیق با عنوان «آموزش پزشکی هوشیار اساس سیستم سلامت یکپارچه است» برگزار می شود.

در این همایش بین المللی کارگاهی با عنوان «آموزش بالینی و دنیای مجازی: به سوی زندگی دوم» توسط دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگاه مجازی روز دوشنبه پنجم آوریل ۲۰۲۱ مصادف با ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ برگزار می شود و علاقمندان برای شرکت در این رویداد علمی آموزشی بین المللی می توانند به سایت همایش به نشانی https://www.sivu.alsadiquni.com مراجعه کنند.

از محورهای مورد بحث در کارگاه مذکور می توان به مفاهیم و چشم اندازهای زندگی دوم، آموزش و یادگیری در جهان های غوطه وری سه بعدی: آموزش پیامدهای استفاده از محیط های مجازی، مسایل حریم خصوصی و فرهنگی و کنترل محیط های مجازی،  مسایل روانی اجتماعی در محیط زندگی دوم اشاره کرد.

کد خبر 5180419

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی دوره دکتری خوابگاه دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی دانشجویان مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون زبان انگلیسی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها منصور غلامی آموزش مجازی ستاد ملی مقابله با کرونا بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی در حاشیه این مراسم گفت: هدف از برگزاری این جشن، ترویج هرچه بیشتر ازدواج آسان بین دانشجویان است.

حجت الاسلام طاهری واسطه گری در امر ازدواج را یکی از اولویت‌های اساسی نهاد‌های فرهنگی موجود در دانشگاه عنوان کرد و گفت: خانه وصال در این دانشگاه برپا شده و با جمع آوری ملاک‌ها و معیار‌های هر یک از دانشجویانی که تمایل به ازدواج دارند، آن‌ها را برای ازدواج به یکدیگر معرفی می‌کنند.

وی بر اهمیت جایگاه مشاوره‌های پیش از ازدواج تاکید کرد و افزود: در خانه‌های وصال دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج برای زوجین برپا می‌شود و دانشجویان می‌توانند با بهره مندی از این دوره‌ها آموزش و آگاهی لازم را برای ازدواج و آغاز زندگی مشترک کسب کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ازدواج در دوران دانشجویی را یکی از موفق‌ترین زمان‌های تشکیل خانواده عنوان کرد و گفت: بمنظور تسهیل ازدواج دانشجویان سال گذشته به همت ریاست دانشگاه علوم پزشکی ۲۴ واحد خوابگاه متاهلی ساخته و در اختیار دانشجویان قرار گرفت و در سال جاری نیز برنامه ریزی‌ها برای ساخت ۶۰ واحد خوابگاه متاهلی دیگر انجام شده و امیدواریم با عملیاتی شدن ساخت این واحد‌ها تمام نیاز دانشگاه به خوابگاه‌های متاهلی برطرف شود.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه