Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@23:58:52 GMT

واکنش رضا صادقی به حکم اعدام حمید صفت

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۳۹۵۳

واکنش رضا صادقی به حکم اعدام حمید صفت

روز گذشته حکم قصاص حمیدصفت خواننده جوان ایرانی که به اتهام قتل عمد ناپدری اش متهم شده بود صادر شد.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: رضا صادقی در استوری اینستاگرام خود اینطور نوشت:

دوستان و همکاران هنری یعنی واقعاً متوجه شرایط این جوان نیستیم با توجه به آورده ای نداره .خبر خوندم از قصاص که همه قلبم دعاست. صحت نداشته باشه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما چقدر عجیب سکوت اهل هنر، بی‌شک درخواست محترمانه و هنرمندانه اهل هنر بی‌تأثیر در نظر خانواده شاکی نیست. آنها هم حق دارند اما مطمئنم درخواست مردم را دست رد نمی زنند. این جوان بعد خدا به مردمش نیاز دارد و این سکوت حقش نیست.

«حمید صفت» ششم خردادماه سال ۹۷ از زندان با قرار وثیقه آزاد شد.

در اواخر سال ۹۹ با اعتراض اولیای دم به آزادی وی این بار پرونده به کمیسیون ۱۱ نفره پزشکی قانونی فرستاده شد و برای برطرف‌ شدن ابهامات، بازپرس رسیدگی‌کننده به پرونده در دادسرای جنایی تهران، دستور تشکیل هیأت ۱۱ نفر متخصصان پزشکی قانونی را صادر کرد.

هیأت پزشکی در دادسرای جنایی تهران حاضر شدند و در جلسه تحقیق از حمید صفت دفاعیات وی را شنیدند.

با تکمیل تحقیقات، با توجه به نظریه کمیسیون پزشکی و طبق ماده ۲۹۰ قانون مجازات اسلامی مبنی بر این که اگر کسی آگاهی داشته باشد که فرد بیمار است، با او درگیر شود، گرچه عمل نوعاً کشنده نباشد، او مرتکب قتل عمد شده است، کیفرخواست رپر معروف به اتهام قتل عمد صادر شد و حمیدصفت پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه دادگاه پس از دفاعیات متهم و وکیل او، قاضی پرونده دستور بازداشت حمید صفت را صادر کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا حمیدصفت رضا صادقی اخبار حوادث قتل رضا صادقی حمید صفت سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بازیگر سینما و تلویزیون ایران کرونا عکس قتل قیمت فیلم کرونا در ایران پسر آزاده نامداری حمید صفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد تقی زاده در این خصوص اظهار کرد: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضائی تشکیل گردید.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دائم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است. گفت: فرصت طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضائی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6087938

دیگر خبرها

  • واکنش به حکم اعدام توماج صالحی؛ خوانندگی و افساد فی الارض!
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش یک حقوق‌دان به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش محسن برهانی به حکم اعدام توماج صالحی
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • آخرین خبر از وضیعت پرونده توماج و حکم داداگاهش
  • آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی
  • فراجا اطلاعیه مهم صادر کرد+ جزئیات