Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-29@14:16:35 GMT

طرح پایش سلامت کارکنان نفت مناطق مرکزی اجرایی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۳۹۶۵

طرح پایش سلامت کارکنان نفت مناطق مرکزی اجرایی شد

طرح پایش سلامت کارکنان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در مبادی ورودی ساختمان‌های این شرکت با هدف تشخیص زودهنگام مبتلایان احتمالی کرونا، انجام اقدام‌های درمانی و جلوگیری از انتقال کووید-۱۹ به دیگر کارکنان اجرایی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، علیرضا قاسمی‌نژاد، رئیس اداره بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست (اچ‌اس‌ئی) این شرکت درباره شیوع بالا در آستانه موج چهارم کرونا هم‌زمان با سفرهای ایام تعطیلات نوروزی و همچنین اقدام‌های لازم برای پیشگیری از بیماری و احراز سلامت کارکنان اظهار کرد: طبق هماهنگی انجام‌شده با سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، پایش سلامت همکاران از دیروز (شنبه، ۱۴ فروردین‌ماه) در مبادی ورودی ساختمان‌های ستاد و با تشریفات سنجش سلامت برای تعداد بیش از یک هزار نفر از کارکنان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنا بر تشخیص و ارزیابی گروه تریاژ پزشکی تعداد ۴۰ نفر از کارکنان، مشکوک تشخیص داده شدند که پس از انجام آزمایش (Rapid Test) و دریافت پاسخ منفی، خوشبختانه این تعداد از همکاران به محل کار خود بازگشتند، همچنین فرآیند پایش سلامت کارکنان به‌مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

شایان یادآوری است، در این طرح اقدام‌هایی مانند تکمیل فرم مشخصات سلامت افراد، تب‌سنجی، سنجش اکسیژن خون، ارزیابی و مشاهدات بالینی، انجام آزمایش سریع تشخیص بیماری کرونا و در صورت لزوم ارجاع به بهداشت و درمان برای دریافت خدمات مراقبتی و درمانی انجام می‌شود.

منبع: شانا

کلیدواژه: ویروس کرونا پایش سلامت شرکت نفت مناطق مرکزی ایران اچ اس یی سلامت کارکنان پایش سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان

  مدیرکل دفتر سرمایه انسانی وزارت نیرو در این آیین با بیان اینکه بهره‌گیری از دانش در حل مسائل شرکت توزیع برق همدان جای قدردانی دارد، گفت: مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان پیش نیازهایی، چون تفکر، دانش‌ورزی و ارتقای بهره‌وری را پشت سر گذاشته و حرکت به سمت بهره‌گیری از علم و دانش در حل مسائل دارد.

مصطفی شاه بوداغیان با بیان اینکه تصمیمات آینده ما بر مبنای داده‌ها و هوش مصنوعی است که باید به بهترین شکل از آن‌ها برخوردار شد، اظهار کرد: ستادی در وزارت نیرو شکل می‌گیرد که نیرو‌های شرکت توزیع برق استان همدان می‌تواند با ارتباط‌گیری با آن سرعت پیشرفت کار خود را را در پیشبرد برنامه‌های مورد نظر بیشتر کنند.

شاه بوداغیان با بیان اینکه امیدواریم به سمتی حرکت کنیم که در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی‌هایی را با درصد خطای بسیار پایین داشته باشیم، گفت: شرکت توانیر و مجموع شرکت توزیع در این مسیر قدم گذاشتند و امیدواریم در آینده نزدیک به سمتی حرکت کنیم که همه فرآیند‌ها بر مبنای واقعیت‌ها و داده‌ها باشد و تصمیمات کاملا علمی شکل گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان نیز در این آیین گفت: سال گذشته ناترازی در صنعت برق داشتیم بنابراین باید تغییر در حوزه مصرف صورت بگیرد و به اعتدال در مصرف برسیم.

امیرضا یوسفیان با بیان اینکه امروز حرکت به سمت انرژی تجدیدپذیر اجتناب‌ناپذیر است، گفت: از صرفه‌جویی می‌توانیم به سمت تامین تولید برویم تا نیازی به واردات نداشته باشیم.

او با تاکید بر اینکه در موضوع مصرف در همه حوزه‌ها ناترازی وجود دارد بر فرهنگ مصرف انرژی در کشور تاکید کرد و گفت: در خیلی از حوزه‌ها از جمله آب اهل اسراف هستیم و امروز فروچاله‌هایی که به وجود آمده، نتیجه مصرف بی‌رویه ماست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان با اشاره به تامین آب شرب شهر همدان با تلاش‌های انجام شده و اهتمام دولت، گفت: سال گذشته با وجود خشکسالی و کمبود ذخایر منابع آبی توانستیم آب لازم را تامین کنیم تا مشکل آب همدان حل شود، با این حال از آب برای شستشوی منازل و خودرو‌ها استفاده می‌کنیم که این مسائل نیاز به تحلیل رفتار‌های فرهنگی دارد.

او با بیان اینکه کارگر ماهر و پرانگیزه رکن جهش تولید است، افزود: نگاه وزارت نیرو به کار و کارگر و نیروی انسانی منطبق بر نگاهی است که دین اسلام تبیین و تاکید کرده است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد