Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@14:35:19 GMT

۴۸ پاکبان شهرداری لاهیجان در مقابل کرونا واکسینه شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۴۲۴۷

۴۸ پاکبان شهرداری لاهیجان در مقابل کرونا واکسینه شدند

معاون خدمات شهری شهردار لاهیجان از آغاز واکسیناسیون پاکبانان شهرداری خبر داد و گفت: در نوبت اول تعداد ۴۸ پاکبان در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند.

امین رشیدی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بنا بر تصمیم ستاد ملی کرونا پاکبان‌ها باید در برابر کرونا واکسینه شوند و این نیروها به دلیل ارتباط مستقیم با پسماندهای پرخطر در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: در نوبت اول ۴۸ نفر از پاکبانان شهرداری لاهیجان که در ارتباط مستقیم با زباله قرار دارند، در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند. معاون خدمات شهری شهردار لاهیجان عنوان کرد: در این مرحله نیروهای پاکبان شهرداری با تزریق واکسن سینوفارم چینی در مقابل بیماری کووید ۱۹ واکسینه شدند. وی خاطرنشان کرد: نوبت دوم واکسیناسیون پاکبانان شهرداری لاهیجان تا چهار هفته دیگر انجام خواهد شد. رشیدی نژاد یادآور شد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون، به صورت مستمر، تمامی اقلام بهداشتی همچون ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در بین نیروهای خدماتی شهرداری لاهیجان توزیع شده است. به گزارش ایمنا، لاهیجان حدود یکصد هزار نفر جمعیت دارد و در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است. کد خبر 484741

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداري لاهيجان پاكبان واکسن کرونا واکسیناسیون کرونا شهرهاي ايران استان گیلان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری لاهیجان کرونا واکسینه واکسینه شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۴۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند

آفتاب‌‌نیوز :

عوامل خطری که ابتلا به مولتیپل اسکلروزیس را افزایش می‌دهند عبارتند از: 

سن. این بیماری ممکن است در هر سنی اتفاق بیفتد، اما اغلب در افراد بین ۱۵ تا ۶۰ ساله رخ می‌دهد.

جنسیت: زنان در حدود دو برابر احتمال ابتلا به MS را دارند.

سابقه خانوادگی: اگر یکی از والدین یا خواهر و برادر شما MS داشته باشد، شما در معرض خطر ابتلا به بیماری هستید.

برخی از عفونت‌ها ویروس‌ها، از جمله اپشتاین بار، ویروس که مننوکلوئیس عفونی را ایجاد می‌کند خطر ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهند.

آب و هوا: MS در کشور‌های دارای آب و هوای معتدل، از جمله کانادا، شمال ایالات متحده، نیوزیلند، جنوب شرقی استرالیا و اروپا، بسیار رایج است.

سیگار کشیدن: افراد سیگاری خطر بیشتری برای ابتلا به این بیماری را دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • فوت پاکبان طرقبه ای بر اثر تصادف با پژو پارس
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند