Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دبیرخانه قرارگاه ۱۷ ربیع الاول سپاه نینوا گفت: حدود ۳هزار مورد بازرسی مشترک با مشارکت همیاران بازرسی بسیج و بازرسان صمت از ابتدای اسفندماه 99 تاکنون انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ ابراهیم مهقانی در گفتگو با خبرنگارما اظهارکرد: حضور تاثیرگذار این همیاران و تشدید طرح های نظارتی بویژه نظارت همیاران بازرسی در شبکه توزیع مرغ از کشتارگاه تا بازار مصرف ، عاملی موثر در راستای پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی در سطح بازار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حدود ۳هزار مورد بازرسی مشترک با مشارکت همیاران بازرسی بسیج و بازرسان صمت استان در اسفندماه ۹۹ و ایام تعطیلات فروردین سال ۱۴۰۰ انجام شد.

مسئول دبیرخانه قرارگاه ۱۷ ربیع سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: براساس آمار دریافتی تعداد ۵۰۰ مورد شکایات مردمی پیرامون خرید و فروش کالا و خدمات به کارگروه بازرسی قرارگاه ۱۷ ربیع  گزارش شده است.

مهقانی بیان کرد: بیشترین آمار تخلفات به ترتیب مربوط به گرانفروشی ،عدم درج قیمت وتوزیع خارج از شبکه محصولات تنظیم بازار بوده است.

وی ادامه داد: موارد پس از پیگیری و تشکیل پرونده به کارگروه اجرای احکام قرارگاه ۱۷ ربیع الاول(تعزیرات حکومتی استان) ارسال شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: قرارگاه ۱۷ ربیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۴۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تا دهم ربیع‌الاول ساختمان در دست احداث استانداری لرستان تکمیل و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان در این ساختمان مستقر شود.

ابوطالب شفقت امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بازدید از ساختمان جدید استانداری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ساختمان به دلیل نبود منابع اعتباری زمان زیادی صرف احداث آن شده و برای تکمیل به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی اضافه کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان مسئول این پروژه است و از امروز تا حداکثر دهم ربیع الاول فرصت دارند تا این پروژه را تکمیل و در آن مستقر شود.

استاندار لرستان یادآور شد: در این ساختمان نواقص معماری وجود دارد که نیاز است با کمترین هزینه و تغییرات، اصلاح معماری در آن صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران