Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین بامیری نماینده مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی؛ گفت: به‌عنوان خادم مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا از هر طرح و برنامه‌ای که در جهت اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها باشد حمایت میکنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، نشست هم اندیشی کار گروه‌های تخصصی مجمع عالی بسیج سپاه شهرستان لردگان با حضور حسین بامیری نماینده منتخب شهرستان های لردگان و خانمیرزا، مسئولینی از سپاه استان و شهرستان لردگان و رئیس و اعضای کارگروه های مجمع عالی بسیج امروز  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست اعضای کارگروه های مختلف بسیج به طرح مسائل مربوط به شهرستان لردگان و خانمیرزا پرداختند و بر اساس شعار سال 1400 خواستار توجه بیشتر بر وضعیت صنعت، کشاورزی و دامداری در شهرستان شدند.

همچنین سرهنگ عباس رحیمی فرمانده سپاه ناحیه لردگان در این نشست با اشاره به توانمندی نخبگان بسیجی گفت: امروز در شهرستان های لردگان و خانمیرزا بسیجیان نخبه در همه عرصه ها به ویژه فعالیت های میدانی و علمی صاحب اندیشه و تفکر هستند که همین عوامل در کنار قدرت ایمان و تقوا توانمندی و کارایی بسیجیان دو شهرستان را بیش از پیش افزایش داده است.

وی اظهار داشت: جوانگرایی در رأس فعالیت های ناحیه لردگان است و امروز همه ی اعضای کارگروه های پنج گانه مجمع عالی بسیج در دو شهرستان را جوانان تحصیلکرده، بسیجی و مومن تشکیل می دهند.

در ادامه این نشست حسین بامیری نماینده شهرستان لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان خادم مردم دو شهرستان از هر طرح و برنامه ای که در جهت اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها باشد حمایت میکنیم

وی افزود: نیروهای مومن و جهادی بسیج، جوانان انقلابی که در چارچوب بسیج فعالیت می کنند در رابطه با مسائل و مشکلات دو شهرستان تحقیق و پژوهش کنند و با تهیه سند های راهبردی و کسب مجوزات قانونی برای پیشرفت و آبادانی منطقه گام موثر بردارند و در این مسیر همه ی دستگاه های مربوطه حمایت و همکاری لازم را  داشته باشند.
 
لازم به ذکر است در این نشست سند راهبردی کارگروه اقتصاد و زیربنایی با توجه به شعار سال 1400 به عنوان سند منتخب جهت عملیاتی شدن در مجمع عالی بسیج تعیین شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان های لردگان و خانمیرزا شهرستان لردگان مجمع عالی بسیج دو شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از حلقه‌های مفقوده جهت اجرای شعارهای سال توجه نکردن به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای بود.

امین درخشان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: یکی از حلقه‌های مفقوده شعارهای سال در همه سنوات که از طرف دستگاه ها و سازمانهای مرتبط با شعار سال کمتر مورد توجه قرار می‌گرفت پیوست فرهنگی و رسانه ای بود.

وی اظهارکرد: از جمله راه‌های تحقق شعار سال داشتن نگرش فرهنگی، پیوست رسانه‌ای و بهره‌مندی از ظرفیت‌های فرهنگی و به ویژه رسانه ای است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌های مردمی که در آن، مردم می‌توانند به مسئله جهش تولید و رونق تولید کمک کنند، بهره ببریم.

وی ادامه داد: هرگاه و در هر عرصه‌ای و در هر زمینه‌ای از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت مردم استفاده کردیم توفیقات مهمی حاصل شد بنابراین مشارکت مردم در تحقق جهش تولید باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یکی از اولین دستگاههایی که در سال جاری شعار سال را مورد توجه قرار داده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بود که نخستین نشست شورای اطلاع رسانی استان را با موضوع استفاده از ساز و کارهای رسانه ای برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم برگزار کرده ایم.

درخشان تاکید کرد: نیاز است که ظرفیت رسانه های استان در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم از سوی دستگاههای مختلف مورد توجه قرار گیرد. مقرر شد در قالب شورای اطلاع رسانی برای تحقق شعار سال، ارتباط مستمر با اصحاب رسانه و خبرنگاران برقرار باشد.

وی بیان کرد: در تولیدات فاخر فرهنگی و هنری به مسأله بهره مندی از ظرفیت مردمی در تحقق جهش تولید توجه خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است
  • تولید هسته‌های اولیه بذر غلات گامی برای تحقق شعار سال
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • کارگروه اقتصاد دریامحور هنوز خروجی عملیاتی نداشته است
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری