Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر جهاد کشاورزی در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور با اشاره به تخلف اصناف در فروش مرغ قطعه‌بندی‌شده با وجود ممنوعیت این کار، اعلام کرد: بنا به بررسی‌های به‌عمل‌آمده در صبح روز جاری (۱۳/‏۰۱/‏۱۴۰۰) از سطح شهر، مرغ تحویلی اصناف به‌صورت گسترده به‌شکل قطعه‌بندی‌شده در اختیار مردم قرار می‌گیرد و از فروش مرغ کامل خودداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله درخواست‌هایی که خاوازی در این نامه از استانداران داشته، شامل این موارد است:

۱ -حضور نمایندگان محترم وزارت صمت در کلیه کشتارگاه‌های کشور از ساعت شروع تا پایان فعالیت کشتارگاه‌ها الزامی بوده و متناسب با میزان مرغ آماده طبخ خروجی، نمایندگان محترم وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت متناسب با تصمیمات اتخاذشده در قرارگاه استانی متناظر قرارگاه اصلی نسبت به ارسال مرغ به مقاصد مورد نظر اقدام نمایند. در استان‌های بزرگ، حمل مرغ به نقاط دوردست و در استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، سمنان و قم حمل مرغ به استان تهران در اولویت می‌باشد.

نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت مستقر در کشتارگاه‌ها، موظف به رتبه‌بندی کشتارگاه‌ها از نظر میزان همکاری در راستای سیاست‌های ابلاغی قرارگاه بوده و می‌بایستی واحدهای متخلف را به قرارگاه معرفی نمایند.

۲- تا اطلاع ثانوی از هرگونه قطعه‌بندی در سطح اصناف (به‌ویژه در استان تهران) جلوگیری به‌عمل آید. همچنین واحدهای بسته‌بندی بزرگ (به‌ویژه در استان تهران) پایش و حجم تولید آنها به‌طور پیوسته رصد شود تا از سقف مصوب قرارگاه استانی تجاوز نکند. ضرورت دارد مراتب طی روز جاری و فردا به اصناف اطلاع‌رسانی شود و از شنبه با واحدهای متخلف برخوردهای لازم قانونی صورت گیرد. مزید استحضار سازمان دامپزشکی کشور نیز آمادگی دارد تا در کنار همکاران آن وزارتخانه با استفاده از اختیارات قانونی خود با متخلفین معرفی‌شده در قالب هشدارهای بهداشتی برخورد نماید.

بنا به بررسی‌های به‌عمل‌آمده در صبح روز جاری از سطح شهر، مرغ تحویلی اصناف به‌صورت گسترده به‌شکل قطعه‌بندی‌شده در اختیار مردم قرار می‌گیرد و از فروش مرغ کامل خودداری می‌شود.

۳- همکاران محترم سازمان حمایت مصرف‌کننده و تولیدکننده با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی نسبت به رعایت دقیق قیمت‌های مصوب اقدامات لازم را مبذول نمایند.

کد خبر 5181051 زهرا مهدوی

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت معدن و تجارت کاظم خاوازی وزارت جهاد کشاورزی قیمت مرغ تنظیم بازار مرکز مدیریت راه های کشور قیمت مرغ قیمت دلار وزارت صنعت معدن و تجارت بازار سهام قیمت نفت قیمت طلا اوپک پلاس شاخص کل بورس اوپک آزادراه تهران شمال تولید نفت سند همکاری ایران و چین قطعه بندی فروش مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب

.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به استناد بند (۳) و تبصره (۳) ماده (۱۰) قانون نحوه فعالیت احزاب وگروه‌های سیاسی مصوب ۱۳۹۴ مجلس شورای اسلامی و بر اساس مصوبه جلسه ۱۴۰۳/۱/۲۸ کمیسیون فرا قوه‌ای احزاب مبنی بر انتخاب هیئت نظارت بر انتخابات نمایندگان احزاب ملی و استانی برای حضور در کمیسیون و تعیین تاریخ برگزاری انتخابات، بدین وسیله از دبیران کل احزاب ملی و استانی جهت شرکت در انتخابات دعوت می‌شود.

برنامه زمان‌بندی انتخابات مذکور مستند به قانون، دستورالعمل مربوط و رویه حقوقی به شرح زیر است:

دبیران کل داوطلب می‌توانند به مدت پنج روز از روز یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ تا روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ با مراجعه به سکوی وزارت کشور یا مراجعه حضوری به اداره کل سیاسی وزارت کشوربرای نام نویسی اقدام کنند.

بررسی و اعلام نظرهیئت نظارت در خصوص داوطلبان از روز شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۲ تا روز چهار شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ انجام و اسامی نامزد‌ها در سکوی اطلاع رسانی وزارت کشور منتشر خواهد شد.

معترضان نسبت به تصمیمات هیئت نظارت ۲ روز فرصت دارند تا از روز شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ تا روز یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ اعتراض خود را ثبت کنند.

کمیسیون احزاب ظرف مدت ۴۸ ساعت از روز دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ تا روز سه شنبه ۱۴۰۳/۳/۱ به اعتراضات رسیدگی و نتیجه نهایی را به هیئت نظارت اعلام می‌کند.

انتخابات روز پنج شنبه ۱۴۰۳/۳/۱۰ (انتخابات احزاب ملی راس ساعت ۰۹:۰۰ صبح و انتخابات احزاب استانی رأس ساعت ۱۴:۰۰ بعدازظهر) در محل وزارت کشور برگزار خواهد شد.

هیئت نظارت از تاریخ برگزاری انتخابات به مدت سه روز در خصوص شکایات واصله رسیدگی و اعلام نظر می‌کند.

دیگر خبرها

  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • گلایه وزیر راه از بدعهدی صندوق تامین خسارت بدنی​
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است