Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@18:03:03 GMT

اجرای طرح مهر دانشجو معلمی در راهگان خفر

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۵۳۶۶

اجرای طرح مهر دانشجو معلمی در راهگان خفر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد علی کشتکانی مدیر گروه جهادی شهید مسعود طاهری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان فارس، گفت: این گروه جهادی از سال ۹۴ فعالیت خود را در زمینه های مختلف با هدف رفع محرومیت از چهره مناطق محروم آغاز به کار کرده است. 

او،  بیان کرد: در پی شیوع ویروس  کرونا و کاهش کیفیت آموزش و بازماندن دانش آموزان محروم فارس از تحصیل این‌ گروه جهادی با هدف تحقق  عدالت آموزشی و محرومیت زدایی از چهره روستاها، فعالیت های خود را دنبال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کشتکانی، تصریح کرد: با شروع تعطیلات نوروزی گروه جهادی شهید مسعود طاهری دانشگاه فرهنگیان فارس با حضور ۳۰ دانشجو معلم استان فارسی در دو روستای فتح آباد و امیر سالار دهستان راهگان از توابع شهرستان خفر به آموزش دانش آموزان محروم این مناطق پرداختند.  

مدیر گروه جهادی شهید مسعود طاهری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان فارس، ادامه داد: طی شش روز حضور در این منطقه بیش از ۱۰۰ دانش آموز اهل دو روستای مذکور در برنامه های فرهنگی، تربیتی و آموزشی این گروه جهادی شرکت کردند. 

او، با اشاره به حضور این گروه جهادی در مناطق مختلف کشور افزود: این گروه در قالب خدمات عام المنفعه کمک به نیازمندان حقیقی جامعه در استان فارس و شهرستان های نورآباد، قیروکارزین، داراب، حاشیه شهر شیراز و استان های کرمانشاه، خوزستان، کهگیلویه و کرمان، پس از زلزله و سیل نیز خدمت رسانی کرده اند. 

کشتکانی، اضافه کرد: از ابتدای تاسیس این گروه جهادی، ۱۰ فعالیت در زمینه های تربیتی، آموزشی، فرهنگی و عمرانی انجام شده است. 

او، اظهار کرد: در حال حاضر مشعول فعالیت در طرح تدریس جهادی برای دانش آموزان محروم دهستان محروم راهگان از توابع شهرستان خفر هستیم. 

مدیر گروه جهادی شهید مسعود طاهری وابسته به دانشگاه فرهنگیان فارس، به حضور دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان فارس در نقاط محروم استان اشاره کرد و  گفت: در طرح تدریس، ۳۲۳ نفر نیروی داوطلب دانشجو معلم در سراسر فارس برای افت تحصیلی دانش آموزان بازمانده از تحصیل استان تلاش می‌کنند.

او، بیان کرد: تعداد دانش آموزان بهره مند از آموزش های  مجازی در مقطع متوسطه  ۱۰۳ نفر، مقطع ابتدایی ۷۰ نفر و دانش آموزان حضوری در مقطع ابتدایی را بیش از ۱۵۰ نفر برشمرد. 

کشتکانی مهم‌ترین هدف این گروه جهادی را تحقق عدالت آموزشی و پرورشی کودکان این سرزمین دانست.

شهرستان خفر به مرکزیت شهر باب انار، ۵۴ روستا و آبادی نزدیک به ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد که یکی از پرتراکم‌ترین مناطق روستایی ایران را به خود اختصاص داده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه جهادی آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان گروه جهادی دانش آموزان استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش با بیان اینکه در ابتدا ۱۶۰ مدرسه ابتدایی ناحیه یک، پس از برگزاری آزمون‌های خوشنویسی در کلاس درس، از هر کلاس یک دانش آموز خوشنویس را به اداره آموزش و پرورش ناحیه یک معرفی کردند گفت: بیش از ۶۰۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان دختر و پسر معرفی شدند.

امینی با بیان اینکه از بین آثار رسیده ۲۶۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان برگزیده شد که بصورت حضوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۶ به رقابت پرداختند گفت: این جشنواره در بین دانش آموزان پایه سوم تا ششم ناحیه یک برگزار شد.

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش  گفت: نتایج نهایی و نفرات برتر این جشنواره قبل از اتمام سال تحصیلی به مدارس اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • روایتی از ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری