Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@14:38:36 GMT

دهقانی: هدفم شادی دل مردم قائمشهر است

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۵۴۱۰

دهقانی: هدفم شادی دل مردم قائمشهر است

هافبک نساجی معتقد است داور بازی با نفت مسجدسلیمان قضاوت خوبی انجام داد.

 

به گزارش "ورزش سه"، رضا دهقانی درباره برتری نساجی مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود و فکر می‌کنم یک بازی منطقی انجام دادیم و هم در دفاع و هم در حمله خوب بودیم. با آمدن آقای الهامی تیم شکل خیلی خوبی به خود گرفته و داریم روی زمین فوتبال بازی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جا دارد از آقای جلالی هم تشکر کنم‌ چون واقعا خیلی زحمت کشید. در برابر نفت مسجد سلیمان با برنامه بودیم و توانستیم به خوبی بازی را مدیریت کنیم و برد به دست بیاوریم و خوشبختانه توانستیم دل مردم قائمشهر را شاد کنیم.

 

این بازیکن در مورد گلی که به ثمر رساند، ابراز کرد: گلی که زدم، نتیجه زحمات تمام بچه‌ها بود و با این پیروزی کمی فشار از روی تیم ما برداشته شد. نفت مسجدسلیمان تیم قابل احترامی است ولی سعی کردیم زیاد به آنها موقعیت ندهیم؛ به هر حال در دقایق پایانی فشار روی تیم ما بود که با گلزنی من برداشته شد. من خدا را بابت این اتفاق شاکر هستم.

هافبک نساجی در مورد ادعای نفت‌مسجدسلیمانی ها مبنی بر اینکه برای آن‌ها دو پنالتی گرفته نشد، عنوان کرد: در یکی از صحنه هایی که اعتراض کردند، من خودم نزدیک به صحنه بودم و فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی افتاده باشد. در هر حال وقتی یک تیم از حریف جلو می‌افتد تیم مقابل سعی می‌کند، جنجال درست کند و داور را تحت تاثیر قرار دارد که این اتفاق طبیعی است ولی من فکر می‌کنم آقای اکبریان داوری کاملا عادلانه‌ای انجام داد و به او خسته نباشید می‌گویم.

 

 

 

او که در سپاهان زیاد فرصت بازی پیدا نکرد و به  نساجی آمده و در یکی، دو سال اخیر دچار بدشانسی‌های فوتبالی شده بود در مورد روزهای خوبی که در نساجی سپری می‌کند، گفت: سپاهان تیمی است که من ۱۵ سال در آنجا فوتبال بازی کردم و به قول معروف خانه خودم است و آن تیم را خیلی دوست داشتم و قصد کمک به تیم شهرم را داشتم ولی بنابر دلایلی تصمیم گرفتم جدا شوم. سپاهان همیشه برای من قابل احترام است ولی این جابجایی‌ها در فوتبال کاملاً منطقی است و در حال حاضر من بازیکن نساجی هستم و تمام تلاشم را برای این تیم و طرفدارانش انجام می‌دهم.

دهقانی که جزو تازه واردهای نساجی است و موفق به گلزنی شده در مورد عملکرد خوب بازیکنان جدید نساجی مثل خودش ازجمله سجاد آقایی و علی آل‌کثیر و اینکه چقدر طول کشید با بازیکنان قبلی نساجی هماهنگ شوند، اظهار کرد: خدا را شکر که بچه هایی که به تیم اضافه شدند همه خوب کار می کنند و  بازیکنان توانمندی هستند که از تیم‌های دیگر آمدند تا به نساجی کمک کنند. خودم  تیم نساجی را خیلی دوست دارم و هدفم این است که دل مردم قائمشهر را شاد کنم. نساجی تیم بسیار دوست داشتنی است و من بین پیشنهاد های دیگر فقط به نساجی فکر کردم. ان‌شاالله بتوانم بیشتر از این‌ها بدرخشم و دل طرفداران را شاد کنم.

 

او در مورد دیدار پیش رو با پرسپولیس گفت: پرسپولیس فینالیست آسیا و تیم پرمهره ای است. ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم و بقیه مسائل را دست خدا می‌سپاریم. ان‌شاالله که بتوانیم باز هم دل هواداران نساجی را شاد کنیم.  جایگاه ما درجدول به نوعی است که محکوم به برد هستیم و باید تمام بازی‌های مان را ببریم و تلاش مان هم همین است. قطعاً در ادامه هم با تمام وجود بازی می‌کنیم.

رضا دهقانی نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رضا دهقانی نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)

به گزارش ورزش سه، آنتونی مهاجم برزیلی منچستر یونایتد به دلیل انجام خوشحالی گل با تقلید از سونیک یک بازی پرطرفدار الکترونیکی در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، در کانون توجهات قرار گرفت. 
آنتونی برزیلی که یک بازیکن شکست خورده در پروژه نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد به شمار می‌رود، در بازی مقابل برنلی پس از یک سال، از دیدار با ناتینگهام فارست در آوریل ۲۰۲۳، موفق شد در لیگ برتر انگلستان گلزنی کند و این گل را با نشان دادن عروسک سونیک و اهدا کردن آن به عکاس حاضر در اولدترافورد جشن گرفت.

آنتونی هفته گذشته هم مقابل کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی یک خوشحالی دیگر در پایان ضربات پنالتی انجام داد که باعث شد هواداران و کارشناسان انتقادات زیادی از او داشته باشند. 

البته گل امروز آنتونی هم مقابل برنلی بی اثر شد چرا که ۱۰ دقیقه پس از گلی که آنتونی مقابل این تیم به ثمر رساند، اشتباه عجیب آندره اونانا یک پنالتی به شاگردان کمپانی هدیه کرد که آن پنالتی هم تبدیل به گل شد تا شاگردان تن هاخ با تساوی ۱-۱ در هفته سی و پنجم، تنها یک امتیاز کسب کنند.

دیگر خبرها

  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • ببینید | شادی مردم اراک پس از حذف پرسپولیس و صعود آلومینیوم
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم