Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@01:30:49 GMT

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان وبلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۵۴۲۴

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان وبلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از عملیات شب گذشته پلیس در شهرستان های سراوان و خاش و کشف یک تن و ۱۱۴ کیلو مواد افیونی خبر داد.

به گزارش ایسنا سردار احمد طاهری افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های سراوان و خاش با اشراف اطلاعاتی خود، از فعالیت قاچاقچیان مواد افیونی که قصد انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان های مذکور به سمت مرکز استان را داشتند، مطلع شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه شب گذشته تکاوران پلیس استان در این ۲ شهرستان، در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه، متهمان را که با ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه موتورسیکلت قصد انتقال و جابه جایی محموله مواد مخدر را داشتند، مشاهده و عملیات انتظامی را برای دستگیری و توقف خودروهای آنان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با ادامه عملیات وحضور ماموران در منطقه کمین، سوداگران با مشاهده ماموران به سمت آنان تیراندازی که با آتش پر حجم تکاوران پلیس روبه رو شده و با تنگ شدن عرصه رویارویی، قصد متواری شدن از محل و مخفیگاه خود را داشتند که با محاصره و هوشیاری ماموران انتظامی ۳ تن از سوداگران مرگ دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس، یک تن و ۱۱۴ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد افیونی، شامل ۸۵۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۲۵۹ کیلو گرم حشیش از مخفیگاه و محل دپوی قاچاقچیان کشف و ضبط کردند که در این رابطه ۳ متهم دستگیر شده به مراجع قضائی تحویل شدند.

سردار طاهری در پایان با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه موتور سیکلت توقیف شد، بر عزم جدی و قاطعانه پلیس سیستان و بلوچستان در برخورد با قاچاقچیان و مقابله با سوداگران مرگ تأکید کرد و خاطر نشان کرد: پلیس استان در مقابله با ورود مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ چه در مرکز و چه در مرزها در حفاظت از کشور و استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشف مواد مخدر سيستان و بلوچستان نیروی انتظامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در این خصوص اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان