Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربیان سایپا و سپاهان در نشست رسانه ای پیش از بازی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره دیدار سپاهان با سایپا در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: واقعیت این است سایپا تیم خیلی خوبی است و جوان های خوبی دارد که با انگیزه هستند. شاید شرایط شان در طول فصل خیلی ایده آل نبوده اما دلیل براین نمی شود که بازی راحتی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعیت این است سایپا در نیم فصل اول هم نشان داد همیشه مقابل تیم های بزرگ فوتبال خیلی خوبی بازی کرده و توانست از همه آنها امتیاز بگیرد. حتی از خود ما در اصفهان امتیاز گرفت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: قطعا بازی خیلی سنگین و سختی داریم و بچه ها می دانند اگر خوب بازی نکنند و با تمرکز صد در صد وارد این مسابقه نشویم، امکان دارد امتیاز نگیریم. به همین دلیل باید سایپا را خیلی دست بالا بگیریم. کادرفنی حریف در این یکی دو سال سعی کرده با جوان ها کار کند و این کار را خوب بلد است. این می تواند برای هر تیمی از جمله برای سپاهان خطرناک باشد. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام داده و از این مسابقه امتیاز کسب کنیم.

نویدکیا درباره نفرات غایب سپاهان مقابل سایپا گفت: خدا را شکر محروم اخطاری نداریم اما از لحاظ مصدومیت شایان مصلح را مانند چند هفته گذشته در اختیار نداریم. روی مچ محمدرضا خلعتبری هم دو روز قبل آسیبی ایجاد شد که امروز و فردا باید دید به کجا می رسد. اگر توانست به تیم کمک کند خوب است و اگر نتوانست ان شالله از بازی های بعدی. مصدوم دیگری نداریم و خدا را شکر وضعیت مان خوب است.

*رحمتی: مشکل ما در تمام کنندگی است

کیانوش رحمتی مربی سایپا در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های سایپا و سپاهان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در این هفته با تیم خوب و قابل احترام سپاهان بازی داریم و می دانیم این تیم به ویژه در برنامه‌های هجومی تیم خیلی خوبی است. آنها در بخش حمله هم برنامه‌های خوبی داشته و هم نفراتی در اختیار دارند که در لحظه می توانند بهترین برنامه را از خود بروز بدهند.

وی افزود: باید تمرکز خوبی داشته باشیم. از سوم فروردین سعی کردیم تمرینات خوبی را انجام داده و بچه‌ها هم با شور، اشتیاق و انگیزه خیلی خوبی تمرین کردند. بازی دوستانه خوبی را هم پشت سر گذاشتیم و همه جوره برای یک بازی خوب مقابل تیم سپاهان آماده هستیم و امیدوارم به نتیجه دلخواه هم برسیم. امیدوارم بازی خوب و تماشاگر پسندی باشد.

مربی تیم فوتبال سایپا درباره تعریف‌های محرم نویدکیا از نارنجی‌پوشان پایتخت گفت: به جرات می توان گفت در 80-70 درصد بازی‌های مان مسلط بودیم اما در تمام کنندگی و نتیجه‌گیری به خواسته خود نرسیدیم. سعی کردیم در سال جدید بیشتر در این بخش کار کنیم. 4-3 بازیکن جدیدی هم که به سایپا اضافه شدند، توانستند انرژی جدیدی به تیم وارد کنند.  فکر می‌کنم با روند تمرینی که در 12-11 روز اخیر داشته‌ایم بتوانیم تا حدی در بحث نتیجه‌گیری هم به کیفیت بازی خود اضافه کنیم.

رحمتی درباره دلیل قرار گرفتن سایپا در رتبه سیزدهم جدول با وجود بازی‌های خوب این تیم عنوان کرد: برخی مواقع شاید باید به عملکرد خودمان رجوع کرده و بازیکنان و کادرفنی به لحاظ ذهنی خود را آماده برد کنند. فکر می‌کنم فردا می‌تواند استارت کارمان باشد و بتوانیم روی نوار پیروزی‌ها قرار بگیریم. با این وجود در برخی بازی‌ها مثل دیدار با نساجی شرایط به شکلی پیش رفت که در دقیقه 80 تیم ما از یک پنالتی محرز به ادعای  تمام کارشناسان محروم شد.

وی اضافه کرد: آن صحنه در شرایطی رقم خورد که نتیجه صفر بر صفر بود. دیدار سایپا و نساجی فقط می توانست یک گل داشته باشد. متاسفانه آن پنالتی را از تیم ما گرفتند و در نهایت دقیقه 86 گل خوردیم. باشگاه سایپا و کادرفنی ما همیشه همه جوره پشت قشر زحمتکش داوران بوده و هست. سعی می‌کنیم در تمام بازی‌ها کنار و کمک حال داور باشیم اما انتظار داریم وقتی نیمکت تیم ما با آرامش خود به شرایط داوری کمک می کند، آنها وضعیت را به شکلی رقم بزنند که حق و عدالت در زمین برقرار شود.

مربی تیم سایپا درباره فشردگی رقابت بین تیم‌های قعرجدولی عنوان کرد: در این هفته برخی تیم‌های پایین جدولی بردند یا مساوی کردند اما واقعا به لحاظ فوتبالی در روند خوبی هستیم و دچار اضطراب و نگرانی نیستیم. به خودمان و بازی‌های پیش رو سایپا نگاه می‌کنیم و فکر می‌کنم به راحتی می‌توانیم از این 12 بازی 6 دیدار را به پیروزی رسیده و در نهایت به جایگاه مدنظرمان برسیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خیلی خوبی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،  حسین پورمحمدی مدیرعامل این باشگاه پس از صعود شاگردان نویدکیا به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی گفت:پیش از هر چیز خوشحالم که به خواست خدا تیم مس هواداران و مردم شریف رفسنجان را در دو ماه اخیر خوشحال کرده و از نظر فنی، حرفه‌ای و اخلاقی مایه افتخار این مردم، استان کرمان و شرکت مس است.

پورمحمدی در خصوص تغییرات نیم‌فصل و تحول مس عنوان کرد: به لطف خدا و حمایت شرکت مس ما در نیم‌فصل توانستیم تصمیمات درستی بگیریم که مهمترین آن انتخاب یک مربی با اخلاق محترم و توانمند به نام محرم نویدکیا بود. تصمیم و تغییری که به واقع مس را از وضعیت بحرانی گذشته نجات داد. امروز خوشحالیم که چنین تحول موفقی رقم خورده و محرم با خود آرامش را به مس آورده است. تیم ما جدای از عملکرد درخشانی که تمجید همه را به همراه داشته و نتایج بسیار خوب حالا الگوی ادب و اخلاق در فوتبال حرفه‌ای ایران است و این برای شرکت مس و باشگاه ما به مراتب از نتیجه اهمیت بیشتری دارد. مردم رفسنجان نویدکیا را به همین دلیل دوست دارند و به حضور این مربی با اخلاق در شهر افتخار می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه مس اضافه کرد:در هر مقطع و زمانی مخالفان و حاشیه‌سازان وجود دارند و تلاش می‌کنند دست به اقدامات تخریبی بزنند، اما تیم ما فقط در زمین پاسخ می‌دهد. به خواست خدا، تلاش کادر فنی و زحمت بازیکنان همچنین حمایت هواداران سومین تیم برتر نیم‌فصل دوم هستیم، با بهترین خط حمله و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم رسیده‌ایم. این نتایج نشان می‌دهد مشکل ما بازیکنان نبودند و این نفرات حالا در آرامش و فضایی حرفه‌ای کیفیت واقعی خودشان را به خوبی نشان می‌دهند.

 پورمحمدی همچنین در خصوص مشکلات مالی باشگاه و برنامه مس در فصل آینده گفت:خوشبختانه نگاه مثبتی در شرکت مس همچنین در استان و شهر نسبت به تیم وجود دارد و بخشی از مشکلات رفع شده. به خواست خدا می‌خواهیم با حضور نویدکیا برای یک فصل موفق و آماده کردن تیمی قدرتمند آماده شویم. شاکله اصلی این تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد چرا که این نفرات توانایی حقیقی و شایستگی خودشان را به خوبی نشان دادند. امیدواریم با نظر محرم نویدکیا بتوانیم ضمن استمرار نتایج موفق در لیگ و صعود به مراحل بالاتر جام حذفی در فصل آینده نیز یکی از تیم‌های قدرتمند و شایسته بالای جدول باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!