Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازدید و نشست تخصصی باهدف چاره‌اندیشی مدیران شهری تهران در خصوص مشکلات شهرسازی منطقه۱۷ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ این مراسم با حضور عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و کاوه حاج علی اکبری مدیرعامل و عضو هیأت مدیره سازمان نوسازی شهر تهران و دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهر تهران و حامد سلیمی مدیر کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه، داود لطفی شهردار منطقه17 و مهدی یوسفی معاون شهرسازی شهرداری منطقه17 از پروژ‌ه های شهری منطقه بازدید و نشست چاره‌اندیشی با بررسی پیشنهادات در جهت تجدیدنظر در برخی ضوابط شهری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم مدیران شهری تهران ضمن بازدید از محلات مختلف، بافت‌های فرسوده، محور شهید نیک‌نفس، باغ‌راه حضرت فاطمه(س)،کریدور فضای سبز، پاتوق محله ارژنگیان، در جلسه هم‌اندیشی از نزدیک درجریان مشکلات شهرسازی از جمله بافت‌ فرسوده، حریم راه آهن تهران-تبریز ، تهران-اهواز، خط آسمان و الحاقیه توسعه ۴۰ هکتاری بافت فرسوده قرار گرفتند و درخصوص مسائل و مشکلات جاری بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در این نشست دفاتر توسعه محله‌ای، سرمایه‌گذاران و شهروندان منطقه نیز حضور داشتند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه 17 معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز امروز نشست هم اندیشی دهقان شیری، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی  با اساتید و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان دانشگاه خوارزمی و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست موضوعاتی در خصوص  پیرامون معضلات و مشکلات اجتماعی، فرهنگی و آموزش بهداشتی اتباع و مهاجرین خارجی ساکن در استان پرداخته شد.

پیش از این نیز در نشست مشترک معاون مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز و تعدادی از دانشجویان و نخبگان اتباع خارجی ساکن در استان جهت هم اندیشی و بررسی مشکلات و بهره گیری از ظرفیت نخبگان برگزار گردید.

در این جلسه دانشجویان برخی از مشکلات اتباع استان و موضوعات مختلفی همچون فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، پزشکی و ... را مطرح نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • بسته تشویقی شهرسازانه ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان
  • اعمال بسته نوسازی بافت فرسوده در ۵۸۱ شهر
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • میزان تسهیلات بافت‌های فرسوده اعلام شد