Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@22:43:54 GMT

افزایش کرایه تاکسی ها از اول اردیبهشت

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۶۴۲۴

افزایش کرایه تاکسی ها از اول اردیبهشت

افزایش کرایه تاکسی از افزایش کرایه تاکسی ها از اول اردیبهشت خبرداد.

روشنی با اعلام خبر افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی از اول اردیبهشت ماه گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر نرخ کرایه‌های تاکسی تا سقف ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه تا اول اردیبهشت هیچ راننده‌ای اجازه افزایش قیمت ندارد، گفت: به مانند سال گذشته نرخ‌ها بر اساس شرایط کرونایی و برای سه مسافر و چهار مسافر تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین برای اولین بار سه برچسب در داخل تاکسی ها نصب خواهد شد که یک برچسب نرخ کرایه در شیشه جلو و دو برچسب نیز در صندلی‌های عقب تاکسی نصب می‌شود تا همه مسافران نرخ دقیق کرایه را مشاهده کنند.

وی افزود: برچسب های افزایش نرخ و کرایه های جدید در سال ۱۴۰۰ تا اول اردیبهشت ماه در داخل همه تاکسی ها نصب خواهد شد.

/ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اول اردیبهشت تاکسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد

به گزارش همشهری آنلاین، جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ برگزار شد و سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در این دیدار مردمی به مسائل و مشکلات مردم پرداخت.

سردار حسینی اظهار داشت: روال همیشگی و مرسوم این است که مسئولان فراجا در ۱۹۷ به مشکلات طرح‌شده مردم رسیدگی کنند که یکی از کارهای خوب است.

وی تصریح کرد: امروز بیش از ۱۳۰ نفر به دلایل مختلف به ۱۹۷ مراجعه کردند که مهم‌ترین مطالبات و درخواست مردم رسیدگی به تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی، شماره‌گذاری خودروها و اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی بود. نکته مهم این بود که در جرایم رانندگی هیچ‌کدام جریمه اشتباهی نبود، بلکه درخواست بخشش بود.

رئیس پلیس راهور فراجا درخصوص نور چراغ‌ها گفت: نور چراغ‌ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد و چراغ فابریک خودروها از شرایط استاندارد برخوردار است.

سردار حسینی در خصوص بغل‌نویسی روی شیشه و بدنه خودرو گفت: نصب هرگونه نوشته یا برچسب روی شیشه‌ها و بدنه خودرو ممنوع است و تنها استثنا خودروهای مربوط به بخش‌های تجاری و اقتصادی هستند که با گرفتن مجوز با ابعاد مشخص نسبت به درج نوشته اقدام کنند. در غیر این صورت، هرگونه تصویر و نوشته ممنوع است.

کد خبر 848337 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم خودرو پليس راهور

دیگر خبرها

  • تغییر ارکان خودرو، نصب برچسب و استفاده از چراغ زنون ممنوع است/ خودرو‌های آف‌رود تابع قوانین باشند
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • ۸ نکته درباره‌ افکار و خطاهای شناختی/ چطور خشم خود را کنترل کنیم؟
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست