Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه برای مشارکت در انتخابات و فعالیت‌های اجتماعی باید جنگید، اظهار داشت: جوانان مطالبه‌گر، با انگیزه و پشتکار بالا برای مشارکت در شوراهای اسلامی روستاها ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی زینی‌وند در نشست با تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد جوان، حضور جوانان در امورات مختلف جامعه را کارگشا دانست و گفت: علاقمند هستیم که نشست با تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد جوان به صورت تخصصی و در مناطق مختلف تداوم یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به مطالبات به حق جوانان و تشکل‌ها باید پاسخ دهیم، اظهار داشت: هیچ خلا در مورد مسائل قانونی برای بها دادن به تشکل‌ها نداریم، اما کشور درگیر قوانین متعدد و تفسیر سلایق غیرواقعی از قوانین است.

استاندار کرمان عنوان کرد: نیازمند انقلاب اداری برای عبور از نظام اداری بروکراتیک، پیچیده، مانع تراش، غیرشفاف و بعضا فسادزاد هستیم.

زینی‌وند تصریح کرد: عدم پشتیبانی و مانع‌تراشی‌ها کشور را فلج کرده، سرمایه‌گذاران را معطل و ظرفیت‌های مردمی را بلا استفاده گذاشته است.

وی با تاکید بر اینکه مانعی برای فعالیت تشکل‌ها به لحاظ قوانین وجود ندارد، افزود: استفاده از مدیران با دانش و انگیزه دارای ذهن حل المسئله‌ای تنها راه میان‌بر کنونی است.

استاندار کرمان به اهمیت انتخابات اشاره داشت و گفت: جوانان برای مشارکت در انتخابات و فعالیت‌های اجتماعی بجنگند، و انتظار داریم جوانان با انگیزه و پشتکار بالا برای مشارکت در شوراهای اسلامی روستاها ثبت نام کنند.

استاندار کرمان، حضور نماینده‌ای متخصص از تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد جوان را در کارگروه‌های استان و شهرستان‌ها لازم دانست و گفت: تشکل‌های تخصصی دارای مجوز اولویت اصلی در واگذاری و برون سپاری مسئولیت‌های ادارات هستند.

وی خاطرنشان کرد: بدون نظر کارشناسی اجازه نمی‌دهیم پروژه‌ای اجرا شود، پروژه‌ها به ویژه مبلمان شهری حتما باید با دقت اجرا شوند.

زینی‌وند بیان کرد: گردشگری استان به هیچ‌وجه در شان استان و قدمت آن نیست، وقتی به تمدن، ظرفیت، آثار ملی و جذابیت های کرمان نگاه می‌اندازیم، می‌بینم که هیچ کاری در گردشگری نشده است.

استاندار کرمان، فعالیت بر مدار قانون، تخصص و داشته‌ها را نیز لازمه کار دانست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار کرمان استانداری کرمان علی زینی وند زینی وند زینی وند استاندار کرمان جوانان مطالبه گر تشکل ها و سازمان های مردم نهاد جوان استاندار کرمان برای مشارکت تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان

محمد کرمی در جلسه با مدیر کل و معاونان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان که در محل استانداری برگزار شد،گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته در نوروز امسال، خوشبختانه این استان در سطح کشور خوش درخشید و عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد که جای قدردانی دارد.

وی افزود: در ایام نوروز کمترین چالش و کمبود را شاهد بودیم و مسافران و گردشگران نوروزی سفر خوبی را تجربه کردند که این موضوع ثمره مهمان نوازی مردمان خوب و خونگرم این دیار و تعاملات و همکاری‌های صورت گرفته اعضای ستاد خدمات سفر سیستان و بلوچستان بود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: این استان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است و در زمینه گردشگری می‌تواند به رشد و توسعه آن کمک شایانی بکند و اگر گردشگری با چاشنی خلاقیت و نوآوری همراه شود تاثیر بیشتر و اثر گذاری دو چندانی خواهد داشت و باید در این بخش از همه ظرفیت‌ها بویژه ظرفیت نخبگانی، دانشجویی و دانش‌آموزان بهره کافی را برد.

وی تاکید کرد: گردشگری سیستان و بلوچستان با مشارکت مردم و همه گروه‌های مردمی در تحول و تغییر چهره استان بسیار موثر است و با ایجاد و فعال‌سازی تعاونی‌های تخصصی می‌توان مشارکت مردم را در این حوزه‌ها بیشتر کرد و از قدرت مردمی که قدرت بسیار ارزشمندی است به بهترین نحو استفاده کرد.

کرمی افزود: ارتباط با سایر کشور‌های همسایه از جمله پاکستان، افغانستان و عمان باید جزو اولویت‌های اداره کل میراث فرهنگی در سیستان و بلوچستان باشد و با برگزاری نمایشگاه‌های مشترک صنایع‌دستی و گردشگری و تبادل فرهنگ‌ها برای تحکیم و تقویت این ارتباطات گام برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند