Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هم افزایی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با نیروی دریایی پاکستان در راستای برقراری امنیت خطوط کشتیرانی و تجاری در دریا در حال انجام است. - اخبار استانها -

دریادار دوم جعفر تذکر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: ناوگروه پاکستان که وارد بندرعباس شد با هدف دیدار با مقامات لشکری و کشوری مستقر در استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از دیگر اهداف این بازدید هم‌افزایی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با نیروی دریایی پاکستان است که برای برقراری امنیت خطوط کشتیرانی و تجاری در دریا انجام می‌شود.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: رسیدن به یک نقطه مشترک با کشور پاکستان برای برقراری ثبات و امنیت در مناطق مورد نظر دریایی دیگر هدف این سفر است.

وی تاکید کرد: در راستای توافقات ایران و پاکستان سالانه برخی رزمایش‌ها و اعزام ناوگروه‌ها انجام می‌شود.

فرمانده ناوگروه پاکستان: ارتقای روابط نظامی ایران و پاکستان مهم‌ترین عامل اعزام ناوگروه است + فیلمپهلوگیری ناوگروه عملیاتی پاکستان در بندرعباس از دریچه دوربیناوگروه عملیاتی پاکستان در بندرعباس پهلو گرفت

دریادار دوم تذکر گفت: سطح تعاملات نظامی میان نیروهای دریایی ایران و پاکستان بسیار خوب است که در راستای تامین امنیت خلیج فارس و دریای عمان در حال تلاش هستند.

در ادامه مصاحبه خبرگزاری تسنیم با فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را مشاهده خواهید کرد:

 گزارشگران:میثم میرزاده و محمدمهدی سالاری  

انتهای پیام/864/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش

هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌های و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کردند.
در این بازدید کارکنان تیپ ۶۵ در حضور هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با اجرای رزمایش‌های متنوع در حوزه مبارزه با تروریسم، رهایی گروگان و... توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۱۵ اردیبهشت
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش