Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هنرآنلاین، این بزرگ‌ترین نمایشگاه آثار بنکسی روی کره زمین خواهد بود که تور آن از مدتی پیش در دنیا راه افتاده و در ادامه مسیر به دبی در امارات متحده عربی رسیده است. پروژه دنیای بنکسی – تجربه غوطه‌ور شامل ۱۲۰ بازآفرینی رسمی از نقاشی‌های خیابانی نقاش نامدار و گمنام بریتانیایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدیدکنندگان می‌توانند نسخه بازآفرینی‌شده برخی از مهم‌ترین آثار بنکسی را در این نمایشگاه تماشا کنند؛ از جمله دختری با بادکنک، عاشقان موبایل و پرتاب‌کننده گل. حضور همه علاقه‌مندان در نمایشگاه آثار بنکسی با خریدن بلیت‌های ۷۵ درهمی و ۴۵ درهمی برای بزرگسالان و کودکان آزاد است. بهای بلیت ویژه هم ۱۱۰ درهم است و دارنده آن لازم نیست در صف ورود به نمایشگاه بایستد.

هر چند سازمان‌دهندگان دنیای بنکسی معتقدند این بزرگ‌ترین نمایشگاه هنرمند گمنام است اما پیش‌تر تور جهانی هنر بنکسی با داشتن ۱۱۰ اثر شامل عکس، نقاشی، مجسمه و آثار دیگر خود را بزرگ‌ترین نمایشگاه بنکسی نام نهاده بود. این هنرمند و نقاش بریتانیایی هیچ‌یک از این دو نمایشگاه را تایید نکرده است.

بنکسی با اینکه از مشهورترین نام‌های دنیاست اما تا این لحظه کسی از هویت و نام و نشان او خبر ندارد. از این رو، می‌توان بنکسی را هنرمند نام‌آور گمنام نام نهاد. نقاشی‌های خیابانی او با مایه‌های پررنگ سیاسی و اجتماعی و اخلاقی همواره در دنیا خبرساز می‌شود.

کد خبر 592967 برچسب‌ها بنكسي

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بنكسي بزرگ ترین نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین نمایشگاه آثار هنری کنگره با عنوان «نگاره‌های حرا» عصر یکشنبه در سالن کتابخانه شورای اسلامی شهر شیراز افتتاح شد.

این نمایشگاه که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز دور ششم و مسؤولان شهرستان شیراز امروز همزمان با یکصد و پنجاه و یکمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز به صورت رسمی گشایش یافت دربردارنده منتخب آثار سه سال برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر رحمت (ص) و گذر هنر نبوی آستان جانان است.

نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد (ص) تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه، همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

کد خبر 6091492

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • حراج پشته‌های علف مشهور «مونه»
  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود