Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@01:28:12 GMT

کارتون/ افاضات یک قحط‌ الرجل!

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۶۵۹۴

کارتون/ افاضات یک قحط‌ الرجل!

وزیر مستعفی راه و شهرسازی در دولت‌های تدبیر و امید اخیراً در گفت‌وگو با یک سایت خبری گفته که اگر ما نبودیم قحطی تمام ایران را گرفته بود!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس آخوندی، وزیر مستعفی راه و شهرسازی در دولت‌های تدبیر و امید که چند ماهی است سودای ریاست‌جمهوری در سر می پروراند، در بخشی از مصاحبه با یک سایت خبری گفته است؛ اگر روند سال ۹۲ ادامه پیدا می‌کرد، الآن قحطی تمام ایران را فراگرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر ما نبودیم قحطی تمام ایران را گرفته بود!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان جهانی غذا: کودکان غزه دچار سوتغذیه شده‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان جهانی غذا اعلام کرد: وضعیت در غزه به ویژه در موارد گرسنگی که به جان‌باختن می‌انجامد، پیچیده است.

این سازمان بیان کرد: باید در روند ورود کمک‌ها به نوار غزه به صورت فوری تسهیل صورت بگیرد. عدم ورود کمک‌های کافی به نوار غزه خطر قحطی در این باریکه را در پی دارد.

سازمان جهانی غزه با اشاره به افزایش شمار کودکان دچار سوءتغذیه در غزه تصریح کرد: سوءتغذیه شمار بیشتری از کودکان غزه را به ثبت رسانده‌ایم.

از سوی دیگر برنامه جهانی غذا نیز اعلام کرد: روز به روز به حالت قحطی و گرسنگی در غزه نزدیک می‌شویم. معیارهای بروز قحطی طی ۶ هفته آینده در نوار غزه بروز خواهد یافت.

گفتنی است رژیم صهیونیستی با تحمیل قحطی و گرسنگی به مردم نوار غزه به ویژه ساکنان شمال این باریکه، شماری از فلسطینیان به ویژه کودکان را به شهادت رسانده و از قحطی و گرسنگی به عنوان سلاحی در برابر اهالی غزه استفاده کرده است.

کد خبر 6087949

دیگر خبرها

  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • مقاومت سخت برای عزل وزیر اقتصاد؛ افاضات قبل از تکیه بر صندلی را ببینید | فیلم
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • سازمان جهانی غذا: کودکان غزه دچار سوتغذیه شده‌اند
  • تا کمتر از دو ماه دیگر، غزه تمام مراحل قحطی را پشت سر می‌گذارد
  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند
  • وزیر خارجه ایرلند: ۱۰۰ درصد مردم غزه در معرض گرسنگی و قحطی هستند