Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کوکب موسوی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: استناد به مصوبه ستاد کرونای استان و مکاتبه دبیرخانه این ستاد، مقرر شد روال دورکاری کارمندان در وضعیت جدید کرونایی، مطابق بر اساس تعاریف انجام شده برای رنگ نارنجی در مشهد و برخی از شهرستان‌های استان مجددا شروع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: برابر دستورالعمل‌های موجود، از مورخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ محدودیت حضور کارکنان به شرح ذیل است:

-کاهش حضور تا یک سوم کارکنان دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری و مرتبط با خدمات اساسی در محل کار با تشخیص بالاترین مقام مسئول دستگاه
-کاهش حضور کارکنان سایر دستگاه‌ها به میزان یک دوم
- لغو ماموریت‌های اداری غیر ضرور
- برگزاری جلسات با رعایت الزامات درفضای سربسته

انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دورکاری کارمندان ستاد مقابله با کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی لغو دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل و پاسداشت مقام معلم در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این همایش بزرگترین و محوری‌ترین همایش هفته معلم است که در مشهد در حال برگزاری است.   سید امیر شوشتری افزود: در خراسان رضوی معلمان بسیاری داشتیم که در حوزه‌های مختلف تدریس و پروژهش، مقام‌های کشوری کسب کرده بودند و در این مراسم از آنها تجلیل می‌شود.   وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در یک سال گذشته توانستیم در حوزه ساخت کلاس‌های درس، کمک‌های خیرین را از ۲۵ درصد به ۴۰ درصد برسانیم، اگرچه که هنوز در این امر باید اقدامات زیادی انجام شود.

دیگر خبرها

  • تجلیل و پاسداشت مقام معلم در مشهد
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی خراسان رضوی
  • آماده‌باش کامل مدیریت شهری مشهد در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی
  • هشدار نارنجی وضعیت جوی در این استان‌ها برای روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه
  • هشدار نارنجی وضعیت جوی برای استان‌های شمالی در آخر هفته
  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!