Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی با اشاره به ثبت‌نام ۷۱۳ نفر از داوطلبان انتخابات شوراها در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مارگون با ۲۷ نفر کمترین و بویراحمد با ۲۱۹ نفر بیشترین ثبت‌نامی را داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «فتاح محمدی» امروز (۱۵ فروردین) در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: بر حسب دستور وزیر کشور استان کهگیلویه و بویراحمد به مانند سایر استان‌های کشور فعالیت جهت آماده سازی و ایجاد بستر در حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار را آغاز کرد که نخستین گام ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای شهر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در تاریخ ۲۰ تا ۲۶ اسفند سال گذشته ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراها انجام و رسما ۷۱۳ نفر ثبت‌نام کردند که مارگون با ۲۷ نفر کمترین و بویراحمد با ۲۱۹ نفر بیشترین ثبت‌نامی را داشتند.

 

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات شوراها شاهد مشارکت ۶ درصدی بانوان هستیم، گفت: از تعداد ۷۱۳ نفر ثبت‌نامی، تاکنون پنج نفر انصراف خود را اعلام کردند، ۲۰ فروردین هم آخرین زمان انصراف داوطلبین انتخابات شورای شهر است.

 

محمدی با بیان اینکه هیئت‌های اجرایی انتخابات شوراهای شهر در مدت پنج روز تشکیل جلسه دادند، گفت: بعد از اتمام زمان ثبت‌نام، استعلام داوطلبان از مراجعه چهارگانه صورت گرفت و هم‌اکنون فرآیند تعیین صلاحیت‌ها در هیئت‌های اجرایی در حال انجام بوده و پس از آن پرونده جهت تصمیم‌گیری تعیین صلاحیت نهایی به هیات‌های نظارت که ترکیبی از هیئت نظارت شورای نگهبان و مجلس است ارسال می‌شود.

 

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در بخش دوم سخنان خود گفت: هشتم فروردین تا ساعت ۱۸ روز گذشته ثبت‌نام داوطلبان میان‌دوره‌ای مجلس در شهرستان‌های باشت و گچساران صورت گرفت که ۲۱ نفر ثبت‌نام کردند، یک نفر خانم و یک نفر حوزوی است که در مرحله استعلام چهارگانه داوطلبان میان دوره‌ای مجلس هستیم.

 

وی بیان کرد: پس از استعلام از مراجع چهارگانه، بررسی تعیین صلاحیت‌ها در هیئت‌های اجرایی با نظارت شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت انجام می‌شود، البته فرآیند طولانی است و حدود ۱.۵ تا دو ماه طول می‌کشد.

 

محمدی همچنین از زمان آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای روستا و عشایر خبر داد و گفت: ثبت‌نام از فردا ۱۶ فروردین آغاز و ۲۲ همین ماه به اتمام می‌رسد، چهار روش اپلیکشن موبایلی، نسخه رایانه‌ای، ثبت‌نام از طریق کافی‌نت‌ها و حضور در فرمانداری وجود دارد که توصیه می‌کنیم داوطلبان غیرحضوری ثبت‌نام کنند.

 

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برای داوطلبان شورای روستا و عشایر قبل از پایان زمان ثبت‌نام در صورت تشخیص هیئت‌های اجرایی، استعلام انجام و رسیدگی‌ها در هیئت‌‌های نظارت مجلس انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه زمان تبلیغات برای انتخابات شوراهای شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس هفت روز است، گفت: متناسب با فرآیند انتخابات آموزش لازم را انجام می‌دهیم که نخستین گام آموزش فرمانداران و بخشداران است.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات شورای روستا و عشایر هیئت های اجرایی استعلام کهگیلویه و بویراحمد شورای نگهبان انتخابات کهگیلویه و بویراحمد میان دوره ای مجلس هیئت های اجرایی ثبت نام ۷۱۳ نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد «خرسان ۳» است