Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@05:23:38 GMT

۳۵ گروه جهادی دانشجویی در استان مرکزی ساماندهی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۷۰۵۰

۳۵ گروه جهادی دانشجویی در استان مرکزی ساماندهی شد

گروه استان‌ها- مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی با اشاره به اینکه ۱۰۰ دانشجوی جهادگر در مناطق محروم استان مرکزی خدمت کردند گفت: ۳۵ گروه جهادی دانشجویی در استان مرکزی ساماندهی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاراک، ابراهیم پوراسماعیل ظهر امروز در آیین بازدید از اردوهای جهادی بسیج دانشجویی و در جمع دانشجویان جهادگر با اشاره به اردوهای جهادی اظهار داشت: در ایام نوروز فرصت بسیار ویژه ای در اختیار دانشجویان برای شرکت در اردوهای جهادی قرار می‌گیرد که دانشجویان ضمن گذراندن دوره‌های تربیت جهادی با بسیاری از مسائل مهم که در آینده برای آنها کاربردی است آشنا می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه به برکت فضای انقلابی و جهادی که امروز در بسیج دانشجویی حاکم شده جمعی از دانشجویان دغدغه‌مند با رویکرد علمی در مناطق محروم در عرصه‌های عمرانی، علمی، آموزشی و فرهنگی حضور پیدا می کنند و منشا خدمات و اقدامات گسترده هستند.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی بیان کرد: یکی از رویکردهای مهم اردوهای جهادی بسیج دانشجویی مبارزه با نا امیدی در مناطق محروم است و همانگونه که اردوهای جهادی موجب احیای امید و نشاط در بین مناطق کم برخوردار هستند دانشجویان جهادگر با رویکردی کاملاً علمی و بر اساس نگاه های کاربردی در این راستا تلاش می کنند.

پوراسماعیل عنوان کرد: اردوهای جهادی دانشجویی روزنه امید در مناطق محروم را تقویت میکند و دانشجویان جهادگر علاوه بر به میدان آوردن همه توان خود برای خدمت رسانی استعدادها و توانایی‌های جوانان و نوجوانان آن منطقه را شناسایی می‌کنند و بسیج دانشجویی در راستای بهره بردن از آنها کادر سازی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: شعار دانشجویان جهادگر در اردوهای جهادی" می سازیم تا ساخته شویم" است و همه توان را برای عملیاتی کردن فرمان مقام معظم رهبری در راستای ایجاد همدلی و همزبانی با مردم به کار خواهیم گرفت.

فرمانده سپاه استان مرکزی: تفکر و کار جهادی اصل مهم در گام دوم انقلاب اسلامی است25 مسکن محرومان توسط 80 گروه جهادی در استان مرکزی ساخته می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز چهار دانشگاه شهر اراک برای شرکت در اردوهای جهادی پای کار آمدند و دانشجویان زیادی از دانشگاه‌های اراک، پیام نور، صنعتی و آزاد اسلامی برای خدمت رسانی اعلام آمادگی کردند.

وی عنوان کرد: دانشگاه صنعتی در روستای حسن آباد شازند، دانشگاه پیام نور در روستای اکبر آباد شازند، دانشگاه آزاد اسلامی در سه پروژه روستای قلعه نو اراک و دانشگاه اراک هم در روستای قلعه نو برای فعالیت‌های جهادی به میدان آمدند که در چهار منطقه‌ای که دانشجویان جهادگر در ایام نوروز حضور پیدا کردند بیش از یکصد نفر جهادگر دانشجو فعالیت داشتند و توانستند اقدامات اثربخشی انجام دهند.

پوراسماعیل اضافه کرد: علاوه بر برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی بسیج دانشجویی با سازماندهی جهادگران در عرصه‌های مختلف همچون مبارزه با کرونا در همه ابعاد ، فعالیت‌های پزشکی، بهداشتی و درمانی و فعالیت‌های علمی در حوزه دانش بنیان نیز در حال فعالیت است که خوشبختانه جوانان مومن، انقلابی با روحیه بسیجی و جهادی در قالب 35 گروه جهادی در این راستا سازماندهی شده‌اند.

انتهای پیام/711/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشجویان جهادگر جهادی دانشجویی مناطق محروم اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان مرکزی گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۷۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل

گروه‌های جهادی کاشان در سیل اخیر به یاری مردم سیل‌زده در منطقه شتافتند.

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074877 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی