Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: کسب بهترین نتایج در جام جهانی، بازی‌های جاکارتا، المپیک جوانان حاصل اهتمام خانواده ورزش است که در سایه آرامش به دست آمده و همدلی میان مسوولان ورزش کشور تا پایان دولت ادامه خواهدیافت.

مسعود سلطانی‌فر در دیدار نوروزی با جمعی از روسای فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: با وجود مشکلات اقتصادی در کشور به خاطر تحریم‌های ظالمانه، تلاش کردیم تا بهترین امکانات را برای فدراسیون‌ها و المپیکی‌ها مهیا کنیم، در ۴ ماه آینده نیز پشتیبانی‌ها از المپین‌ها مضاعف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازدیدهایی از اردوهای آماده سازی تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های المپیک توکیو توسط مسوولان برای بررسی وضعیت ملی پوشان صورت گرفت و از نزدیک شاهد تمرینات آنها بودیم، این بازدیدها تا زمان اعزام ادامه خواهد یافت.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در راستای تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی ها» ضمن حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی باحذف موانع شرایط بهتری را برای فعالیت آنها مهیا کنیم. نگاه ویژه دولت دوازدهم توسعه زیرساخت‌های ورزشی در اقصی نقاط کشور است به طوریکه تعداد ۳۰۰ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در چهار سال گذشته به دو هزار در مناطق محروم رسیده است.

سلطانی‌فر تصریح کرد: کسب بهترین نتایج در جام جهانی، بازیهای جاکارتا، المپیک جوانان حاصل اهتمام خانواده ورزش است که در سایه آرامش به دست آمد. همدلی میان مسوولان ورزش کشور تا پایان دولت ادامه خواهد یافت چرا که مسیر توسعه استمرار دارد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد

سخنگوی دولت از تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در هیئت وزیران خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیوزیلند: درخواست پایان اشغالگری اسرائیل
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد