Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته ملی المپیک، هشتاد و یکمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  با ریاست صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک برگزار شد.

کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در مورد مصوبات نشست بیان کرد: با توجه به بازدیدی که از اردوها و فدراسیون های ورزشی در  انجام شد به بررسی وضعیت آماده سازی تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های المپیک و رقابت‌های انتخابی پرداختیم که مهمترین بحث مربوط به زمان و چگونگی واکسیناسیون کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک توکیو و کمک به اردوهای تیم های مختلف ملی بود تا ورزشکاران دغدغه‌ای برای تمرینات و حضور در المپیک نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سقف بودجه ۱۴۰۰ فدراسیون‌های ورزشی با توجه به تعیین شاخص های آن که قبلا مورد تصویب قرار گرفته بود به تفکیک مورد بررسی نهایی و تصویب قرار گرفت.

دبیر کل کمیته ملی المپیک ادامه داد: آیین نامه نحوه استفاده و  بهره برداری از هتل آکادمی ملی المپیک و رستوران آن که مورد بررسی کمیسیون مدیریت برنامه ریزی قرار گفته بود، از سوی هیات اجرایی مورد تصویب قرار گرفت. با توجه به دستورات و پیگیری‌های مستمر ریاست  کمیته از زمستان ۹۹، هتل ورزشکاران و رستوران آن که نیاز به بازسازی داشت،  به صورت صد درصد مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت و تجهیزات آن نو و جدید شد تا در اختیار فدراسیون‌های ورزشی قرار گیرد و بر اساس آیین نامه تعیین شده که برای فدراسیون‌ها ارسال خواهد شد، به سرویس دهی و خدمت رسانی به ورزشکاران ملی بپردازد.

او در پایان گفت: در پایان نشست نیز با حضور رییس و نایب رییس بانوان فدراسیون تنیس روی میز و اعضای هیات اجرایی توسط صالحی امیری و خانم طاهریان نایب رییس کمیته از خانم سیمین رضایی اولین داور زن ایرانی حاضر در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو که بدون تردید مایه افتخار ورزش ایران خواهد بود، مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كميته ملي المپيك هیات اجرایی کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک هیات اجرایی قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ردپای مربی قزوینی در المپیکی شدن الفتی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مهدی الفتی ژیمناست کار گرگانی تیم ملی که زیر نظر محمدرضا خیرخواه سرمربی قزوینی فعالیت می کند با قرارگرفتن در رده دوم رنکینگ جهانی انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس بازهم تاریخ سازی کرد و راهی المپیک شد.

الفتی با ۶۲ امتیاز موفق شد نامش را در این رشته جاودانه و راهی المپیک شود.

الفتی برای اولین بار در تاریخ ژیمناستیک ایران را المپیکی کرد که نقش خیرخواه در این زمینه بی بدیل است.

پسر دوست داشتنی ژیمناستیک ایران پیش از این هم توانسته بود در مسابقات آسیایی هانگژو برای اولین بار مدال نقره این مسابقات را از آن خود کند.

خیرخواه که سابقه چندین سال حضور در تیم ملی را در کارنامه دارد الفتی را در پاریس نیز همراهی خواهدکرد.

عملکرد خوب الفتی در میدان پاریس و المپیک به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی جهان می‌تواند دستاوردی دیگر برای او و همچنین خیرخواه باشد تا بر قله ژیمناستیک جهان بایستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899017

دیگر خبرها

  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • ردپای مربی قزوینی در المپیکی شدن الفتی