Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-03@20:50:06 GMT

از بحران ریزش نیروی کار جلوگیری کردیم

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۸۰۳۰

از بحران ریزش نیروی کار جلوگیری کردیم

وزیر کار گفت: معاونت اشتغال این وزارتخانه در سال گذشته با ایجاد مرکز اورژانس کسب و کار و مرکز پایش سیاستهای اشتغال از ریزش سالانه ٣هزار نیروی کار جلوگیری کرد.

به گزارش پول نیوز، محمد شریعتمداری، وزیرکار در حساب خود در فضای مجازی نوشت: معاونت اشتغال در سال گذشته نوآورانه با ایجاد مرکز اورژانس کسب و کار و مرکز پایش سیاستهای اشتغال از ریزش سالانه ٣هزار نیروی کار جلوگیری کرده و کشور را با رصد مستمر از مشکلات کسب و کارها، پیش از بحران باخبر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این تحول، سیاستگذاری در حوزه اشتغال کارآمدتر شد.

 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کسب و کار اشتغال نیروی کار بحران اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه سیاستهای مسکن پس از انقلاب و نتایج آن در یک قاب

گروه اقتصاد و درآمد: مرکز پژوهش های مجلس با انتشار جدولی از سیاستگذاری ها، اقدامات و تاثیرات آن در طول سالهای پس از انقلاب تا سال 1400 و همچنین ذیل شش برنامه اجرا شده پس از انقلاب، خواست در نهایی شدن برنامه هفتم، عملکرد احکام مربوط به مسکن و نتایجی که داشته اند مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش جماران، تحلیل پیشینه برنامه های توسعه پنج ساله اول تا ششم و اینکه چه چارچوبها، سرفصلها و هدفگذاری هایی به طور معمول انجام می شود، راهنمای خوبی برای ارزیابی و تحلیل برنامه هفتم است.

براساس اعلام این نهاد پژوهشی؛ با توجه به تقدیم لایحه قانون برنامه هفتم توسعه به مجلس لازم است عملکرد احکام مربوطه درقوانین برنامه های پنج ساله پیشین مورد ارزیابی و آسیب شناسی قرار گیرد تا ضمن تحلیل برنامه های گذشته، بررسی دستاوردها، مسائل و مشکلات، نسبت به تنظیم برنامه هفتم اقدام شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • کارنامه سیاستهای مسکن پس از انقلاب و نتایج آن در یک قاب
  • جلوگیری از شهرک‌سازی در دل جنگل‌های توسکستان
  • جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان
  • نیروها به تناسب ظرفیت اشتغال در حوزه معدنی کرمان آموزش ببینند
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی
  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط