Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن در اولین موضع‌گیری دولت این کشور درباره تلاش‌ها برای کودتای نافرجام تاکید کرد: براساس تحقیقات کاشف به عمل آمد فردی که با سیستم‌های امنیتی خارجی در تماس بوده با همسر شاهزاده حمزه بن حسین، برادر ناتنی پادشاه اردن و ولیعهد سابق در ارتباط بوده و به او پیشنهاد تامین هواپیمایی برای خروج از کشور را داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تحقیقات ثابت کردند اطرافیان شاهزاده حمزه با گروه‌های مخالف خارجی در تماس بوده‌اند.

وزیر خارجه اردن تصریح کرد: رئیس ستاد ارتش با شاهزاده حمزه ملاقات کرد و از او خواست فعالیت‌هایی که امنیت اردن را تهدید می‌کنند، متوقف کند، اما با پاسخ منفی روبه‌رو شد. شاهزاده حمزه پس از ملاقات با رئیس ستاد ارتش فایل صوتی را در تلاش برای افزایش شدت بحران منتشر کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کودتا در اردن پادشاه اردن شاهزاده حمزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد انتخابات کشور از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد

شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در خبرگزاری تسنیم، با مدیران و خبرنگاران این خبرگزاری دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات عصر امروز سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه با حضور در خبرگزاری تسنیم با خبرنگاران به گفت‌وگو پیرامون آخرین اخبار انتخاباتی نشست.

بر اساس این گزارش، احمد وحیدی وزیر کشور 24 مرداد 1402 طی حکمی شاهچراغی استاندار سابق قم را به‌عنوان معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات منصوب کرد.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات کشور از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد
  • جدیدترین واکنش اردن درباره حملات رژیم صهیونیستی به رفح
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم
  • وزیر امور خارجه: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا
  • امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه رفت