Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@23:31:54 GMT

اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۸۵۶۴

اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان شد

به گزارش خبرگزاری فارس، پیمان اکبری از مربیان با سابقه والیبال و بازیکن اسبق تیم والیبال پیکان و تیم ملی امروز با حضور در باشگاه پیکان و مذاکره با اکبر محمدی مدیر عامل باشگاه رسما سکان هدایت تیم والیبال پیکان را در دست گرفت. 

اکبری که سابقه حضور به عنوان بازیکن و مربی در پیکان را دارد در عرصه مربیگری با پیکان عناوینی چون سومی باشگاه های جهان ،قهرمانی باشگاه های آسیا و  لیگ برتر والیبال کشور را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی اسبق شهرداری ارومیه که فصل گذشته با آن تیم به مقام نایب قهرمانی رسیده بود پس از حضورش در قامت سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: چه در عرصه بازیگری و چه در عرصه مربیگری پیکان را خانه خود میدانم و حضور دوباره ام را در پرافتخارترین باشگاه ایران وآسیا که به نوعی مکتب والیبال ایران نیز به حساب می رود را به فال نیک می گیرم . 

اکبری همچنین افزود: از حمایت و انتخاب دکتر محمدی و همچنین اعضای محترم هیات مدیره پیکان کمال تشکر را دارم و امیدوارم در لیگ پیش رو باشگاه و مساعدت ویژه مدیریت ارشد ایران خودرو بتوانم با تمام توانم پیکان را به آنچه در خور شخصیت این باشگاه بزرگ والیبال است برسانم.

شایان ذکر است مراسم معارفه سرمربی تیم والیبال پیکان فردا در محل آمفی تاتر موسسه برگزار می گردد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال پیکان مربی لیگ برتر پیمان اکبری تیم والیبال پیکان تیم والیبال پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مدت‌هاست که گوشزد می‌کنم ما وضعیت خوبی نداریم و کاهش انگیزه ما در بازی باعث شده که آنچنان که باید نتوانیم امتیاز کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، رضا عنایتی شامگاه -سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در نشست خبری بعد از بازی با تیم شمس‌آذر اظهار کرد: مدت‌هاست که گوشزد می‌کنم ما وضعیت خوبی نداریم و کاهش انگیزه ما در بازی باعث شده که آنچنان که باید نتوانیم امتیاز کسب کنیم.

وی اضافه کرد: تیم شمس آذر از تاکتیک مهم خود یعنی استفاده از توپ‌های بلند در این بازی استفاده کرد و انگیزه بالای بازیکنان موجب شد که سه امتیاز بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: در این بازی دقیقه ۹۰ گل زدیم و دقیقه ۹۲ گل خوردیم که نشان می‌دهد ما تمرکز کافی نداشتیم، به هر حال بازی همیشه یکسان پیش نمی‌رود و روزهای خوب و بد وجود دارد.

عنایتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به وضعیت داوری بازی اشاره کرد و گفت: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم، چون می‌دانم که مباحث به حاشیه رانده می‌شود، به هر حال من ۲۰ دقیقه کنار زمین ساکت بودم و سعی کردم صحبت نکنم، اما خب بعضی مواقع شرایطی پیش می‌آید که امکان سکوت وجود ندارد.

وی درباره تنشی که بین او و دقیقی سرمربی شمس آذر ایجاد شده بود، عنوان کرد: همیشه شرایط بازی به گونه‌ای است که باید طرف مقابل خودت را آنالیز کنی تا ببینی با چه کسی بازی می‌کنی، تنش‌ها نیز اتفاق می‌افتد، اما خوب آخر بازی این من بودم که به سمت دقیقی رفتم و کینه‌ای از کسی نداریم.

کد خبر 749544

دیگر خبرها

  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم