Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شعبانپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم لبنیات هراز آمل پس از پایان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر و کسب سومی در نخستین فصل حضور در این رقابت‌ها با همه بازیکنان و کادر فنی و عوامل تیم تسویه حساب مالی و تا حدودی وضعیت آنها را مشخص کرد و از این حیث شفاف عمل کرد.

وی ادامه داد، با توجه به قطعی بودن حضور تیم لبنیات هراز آمل برای حضور در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر، با صلاحدید کادر فنی، کار جذب بازیکنان مورد نیاز و تمدید بازیکنان این تیم نیز در اولویت باشگاه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تیم لبنیات هراز آمل با اشاره به اینکه، خوشبختانه به عنوان یکی از نخستین تیم‌های لیگ برتری در سال جاری هستیم که اقدام به تمدید و جذب بازیکن کردیم، ادامه داد، با نظر کادر فنی تیم لبنیات هراز، قرارداد " رضا قرا، علی رمضانی، افشین فتاح، رافع طبری، محمد کاظم غفاری، عرفان جلالی نژاد، علیرضا شبان، عرفان نوروزی، یونس رمضانی" برای یک فصل دیگر با این تیم تمدید شد.

شعبان پور، با اشاره به اینکه بازیکنانی نظیر، " فرهاد قائمی، عبدالرضا علیزاده و عادل غلامی" از تیم هراز آمل جدا و فصل آینده را درتیم های دیگر حضور خواهند داشت، تصریح کرد، باشگاه لبنیات هراز آمل تاکنون با " علی شفیعی و مهرداد بابایی " در پست سرعتی و" امیر خداپرستی" در پست دریافت کننده را جذب کرده و مذاکره با چند بازیکن دیگر برای تمدید یا جذب ادامه دارد.

وی اضافه کرد، که تا پایان این هفته حداقل دو بازیکن جدید به این تیم اضافه خواهند شد.

تیم برای قهرمانی نمی‌بندیم

سرپرست تیم لبنیات هراز آمل، با تاکید براین که تیمش برای قهرمانی بسته نخواهد شد و تیمی در حد پسند هواداران والیبال دوست این شهر روانه لیگ برتر خواهد شد، گفت، به هرحال آنچه که مهم است، تیم جدید هراز آمل به مراتب قوی‌تر از فصل گذشته خواهد بود.

شعبان پور تصریح کرد، البته نگاه باشگاه و کادرفنی به کسب مقام قهرمانی در لیگ هست، اما سیاست‌های باشگاه هم مشخص شده و قطعاً با ترکیبی که روانه مسابقات خواهد شد، حداقل از مقام سال گذشته در لیگ برتر دفاع خواهد کرد.

تیرماه، شروع تمرینات هرازی ها

سرپرست تیم لبنیات هراز آمل در خصوص شروع تمرینات این تیم برای فصل پیش رو نیز گفت، با توجه به فشردگی بازی‌های تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و حضور چند بازیکن و کادرفنی دراین تیم‌ها، به طور حتم تمرینات تیم لبنیات از تیرماه شروع خواهد شد.

شعبان پور گفت، مطابق برنامه اعلام شده کادر فنی عمل خواهد شد و با توجه به مشخص نبودن شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، بازیکنان برنامه‌های تمرینی اختصاصی نیز خواهند داشت.

برگزاری تورنمنت شش جانبه در آمل

سرپرست تیم لبنیات هراز آمل همچنین از حضور چند تیم لیگ برتری والیبال کشور برای شرکت در تورنمنت چهار یا شش جانبه پیش از شروع مسابقات در آمل خبر داد و گفت، هنوز زمان دقیق برگزاری این مسابقات مشخص نشده، اما در برنامه بازی‌های دوستانه تیم هراز پیش از شروع لیگ هست.

شعبان پور افزود: اینکه در تورنمنت‌های برون مرزی یا به دعوت تیم‌های دیگر لیگ برتری شرکت کنیم، به تشخیص کادر فنی است که به وقت خودش بررسی خواهد شد.

حفظ کادر فنی تیم هراز

سرپرست تیم لبنیات هراز آمل همچنین در خصوص کادر فنی این تیم نیز گفت، این تیم در رقابت‌های فصل پیش رو نیز با هدایت " بهروز عطایی" سرمربی این تیم در لیگ برتر حضور خواهد داشت و " مهران زارع و احمد فتاح" دیگر اعضای کادر فنی این تیم هستند.

کسب سه جام دریک سال

وی همچنین از عملکرد باشگاه لبنیات هراز آمل در نخستین سال حضور این تیم در تیمداری در سطح لیگ برتر والیبال کشور دفاع کرد و گفت، کسب یک مقام دومی و دو مقام سومی تیم‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در نخستین سال حضور در لیگ برتر از یک تیم شهرستانی بهترین عملکرد محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد، که قطعاً با حمایت مدیرعامل باشگاه لبنی هراز آمل، این تیم امسال نیز در همه رده‌های درلیگ برتر شرکت خواهد کرد.

تیم لبنیات هراز آمل در سال گذشته و در نخستین تجربه لیگ برتری خود با هدایت بهروز عطایی به مقام سومی لیگ دست یافت.

کد خبر 5181326

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال آمل ویروس کرونا شیوع کرونا روز طبیعت کرمانشاه آمار کرونا بوشهر اراک گرگان 12 فروردین محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه تردد وسایل نقلیه اردبیل لیگ برتر شعبان پور لیگ برتری خواهد شد کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده است.

این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند بازیکن پرسپولیس که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند، به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روز‌ها نیز شده است.

یکی از ۱۱ بازیکنی که قرارداد وی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید، سعید صادقی وینگر این تیم است. صادقی در تابستان سال ۱۴۰۱ بعد از درخشش در لیگ بیست و یکم با حواشی فراوان به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست و سال گذشته نیز قرارداد خود را با قرمز‌ها تمدید کرد.

سرمربی برزیلی پرسپولیس علاقه‌ای به این بازیکن ندارد و او در لیست تمدیدی‌ها اوسمار قرار ندارد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد در پایان فصل صادقی بعد از ۲ سال حضور در پرسپولیس از جمع قرمز‌ها جدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی