Web Analytics Made Easy - Statcounter

با آغاز فراخوان ثبت نام برای سالن ویژه استارتاپ‌های نخستین «نمایشگاه مجازی ایران»، این رویداد به صورت مجازی میزبان فعالان فناور خواهد بود.

به گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه فناورى اطلاعات و ارتباطات «جیتکس» رویدادی فناورانه است که با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق به تازه‌ترین موضوعات و دستاورد‌های حوزه کامپیوتر و معرفی جدیدترین فناوری‌های این حوزه می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه که هر ساله با حضور نمایندگانى از کشورهاى مختلف جهان برگزار مى‌شود، بخش‌ها و رویداد‌های جنبی گوناگونی از جمله نمایش دستاوردها، نشست‌های گفتگو و کنفرانس‌ها میزبان هزاران فعال و علاقمند دنیای فناوری اطلاعات می‌شود.



حضور استارتاپ‌های ایرانی در نمایشگاه مجازی ایران

نمایشگاه مجازی ایران با همکاری جیتکس، زمینه را برای حضور استارتاپ‌های ایرانی فراهم کرده است. این رویداد که از ۵ اسفندماه ۹۹ آغاز شده و تا ۵ خرداد ۱۴۰۰ ادامه می‌یابد، روز ۳۰ فروردین ماه به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

همچنین وبینار مشترک توسعه و جذب سرمایه استارتاپ‌های ایرانی در جیتکس فیوچر استارز، ۸ اردیبهشت ماه سال جاری با حضور مجازی فعالان زیست‌بوم نوآوری برگزار می‌شود.

تشکل‌های بخش خصوصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، با هدف توسعه کسب و کار‌های حوزه خلاق دیجیتال و همراه با پیشرفت‌های این حوزه، با برگزاری «نخستین نمایشگاه مجازی ایران» برگزار می‌کند.

با توجه به رونق کسب و‌کار‌های دیجیتال و نقش‌آفرینی این کسب و کار‌ها در جامعه و استفاده از ابزار‌های نوین فناورانه، فعالیت کسب و کار‌ها بر بستر فضای مجازی و حضور در نمایشگاه‌های مجازی به معرفی این توانمندی‌ها منجر می‌شود.

اولین نمایشگاه مجازی با هدف بهره‌مندی از نوآوری و فناوری در فرآیند‌های صنعت نمایشگاهی، رویداد‌ها و ملاقات‌های تجاری برای بهبود شاخص‌های اقتصادی، توسعه کسب و کار و گسترش بازار‌های بین‌المللی در برگزاری این نمایشگاه مجازی است.


منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استارت آپ دیجیتال فناوری نمایشگاه مجازی ایران کسب و کار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با عنوان IRANEXPO ۲۰۲۴ از امروز ۸ تا ۱۲ اردیبهشت برابر با ۲۷ آوریل تا ۱ می ۲۰۲۴ در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.   نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سه هزار تاجر و بازرگان خارجی از کشور‌های مختلف دنیا در هفت گروه کالایی، صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات؛ صنعت؛ فرش دستباف؛ صنایع‌دستی و گردشگری؛ دارو، تجهیزات پزشکی و محصولات شیمیایی؛ صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی و گروه پتروشیمی برگزار می‌شود و موسسه رازی نیز به عنوان بزرگترین مرکز تحقیق و تولید واکسن و فرآورده‌های بیولوژیک در ایران و منطقه در این رویداد حضور خواهد داشت.   گفتنی است: اولین بار نمایشگاه ایران اکسپو (نمایشگاه توانمندی‌های صادرات جمهوری اسلامی ایران) سال ۱۳۹۲ در ایران برگزار شد.   این نمایشگاه بزرگترین رویداد تجاری در ایران است که به منظور ارتباط با بازار‌های بین‌المللی و معرفی توانمندی‌های صادراتی صنایع ایران برگزار می‌شود. نقش این نمایشگاه در صادرات تولیدات ایران حائز اهمیت است. این رویداد فرصتی استثنایی برای تولیدکنندگان داخلی فراهم می‌کند تا با هزینه‌ای معقول، محصولات خود را به تجار و بازرگانان بین‌المللی معرفی کنند و به این ترتیب، ظرفیت‌های خالی کارخانه‌ها را پر کرده و به سمت افزایش صادرات حرکت کنند. همچنین، این نمایشگاه به عنوان یک پل ارتباطی بین تولیدکنندگان ایرانی و بازرگانان خارجی عمل می‌کند و امکان برقراری تعاملات تجاری و شبکه‌سازی را فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • گام بلند استارتاپ «طرح تو طرح» برای نوآوری دیجیتال در معماری
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو