Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و رهبر حزب آبی و سفید این رژیم در سخنانی درباره تشکیل کابینه جدید به نخست وزیری «بنیامین نتانیاهو» هشدار داد.

وی در سخنانی گفت: «کابینه جدید راست افراطی به ریاست بنیامین نتانیاهو کابینه‌ای نامتعادلی خواهد بود که می‌تواند فاجعه بار باشد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گانتز در ادامه سخنانش گفت: «ما با کسانی خواهیم بود که در ارزش‌هایشان صادقانه باشند و از کسانی که به دنبال پیگیری منافع شخصی هستند فاصله خواهیم گرفت».

انتخابات پارلمانی در فلسطین اشغالی برای چهارمین بار به بن‌بست رسیده و تا به این لحظه، هیچ یک از احزاب به تنهایی به حد نصاب نرسیده است.

کمیسیون انتخابات رژیم صهیونیستی پس از پایان شمارش آراء در فلسطین اشغالی خبر داد که بر اساس آن، حزب راست‌گرای لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو و احزابی که متحد ذاتی‌اش محسوب می‌شوند مجموعاً ۵۲ کرسی از میان ۱۲۰ کرسی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) را به دست آوردند.

سران احزاب رژیم صهیونیستی مذاکرات لازم برای تشکیل ائتلاف را که احتمال می‌رود چند هفته به طول بینجامد آغاز کرده‌اند. چنانچه هیچ حزبی قادر به ایجاد ائتلافی متشکل از ۶۱ کرسی نباشد، رژیم صهیونیستی در رویدادی بی‌سابقه مجبور به برگزاری پنجمین انتخابات ظرف دو سال گذشته خواهد بود.

پربیننده ترین بن بست برجام در حال شکسته شدن است وضعیتی نادر برای احیای برجام بوجود آمده است نخست وزیر کره جنوبی در راه ایران برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته کودتا در اردن

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی برجام رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سرزمین‌های اشغالی بار دیگر صحنه اعتراض شهرک‌نشینان صهیونیست علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بوده است.

بنا بر گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی ده‌ها شهرک‌نشین معترض نزدیک محل اقامت نتانیاهو در «قیساریا» دست به تظاهرات زده‌اند.

این رسانه‌ها تاکید کردند که صهیونیست‌های معترض خواهان برکناری نتانیاهو از مقام نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی و امضای توافق مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه شده‌اند.

شب گذشته نیز خبرنگار الجزیره گزارش داد که هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در برابر ساختمان وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو دست به تظاهرات زده‌اند.

همچنین رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که صدها معترض صهیونیست نیز در برابر محل اقامت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی «قیساریا» دست به تظاهرات زده و خطاب به نتانیاهو شعار داده‌اند: پیش از اسیران به محل اقامتت بازنگرد.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

کد خبر 6091498

دیگر خبرها

  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • تظاهرات شهرک‌نشینان برای کناره‌گیری نتانیاهو
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو