Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام خاکی از اجرای طرح «دوری از اشرافی‌گری و ساده‌زیستی» توسط توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش داد و گفت: این طرح به صورت ویژه در جهت فرهنگ‌سازی و نظارت در محیط عرصه سیاسی و محیط پادگان‌ها اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در استان خوزستان عصر امروز (یکشنبه ۱۵ فروردین) به همراه رؤسای عقیدتی سیاسی‌های ارتش در شمال استان خوزستان با امام جمعه شهرستان اندیمشک دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«حجت‌الاسلام محمد خاکی» در این دیدار ضمن تشریح اقدامات و برنامه‌های مختلف عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان اظهار کرد: عقیدتی سیاسی‌های ارتش در شمال استان خوزستان آمادگی کامل را جهت همکاری با نهاد امامت جمعه شهرستان اندیمشک دارند.

 

هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان با اشاره به اینکه این سازمان طرح‌های فرهنگی خود را در قالب ۱۶ شماره با نام «مصباح» پیش‌بینی کرده است افزود: کارهای فرهنگی در این طرح در ابعاد مختلف برای فرزندان کارکنان، سربازان، پایور و فرماندهان ریل‌گذاری شده‌اند.

 

وی از اجرای طرح «دوری از اشرافی‌گری و ساده‌زیستی» خبر داد و اذعان کرد: این طرح به صورت ویژه در جهت فرهنگ‌سازی و نظارت در محیط عرصه سیاسی و محیط پادگان‌ها اجرا شده است.

 

حجت‌الاسلام خاکی تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا ممنوعیت تجمعات را در پی داشت اما ما بیکار نمانده‌ایم و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و راه‌اندازی کانال‌های مختلف، به فعالیت در زمینه‌هایی از جمله بصیرت‌افزایی و برگزاری محافل انس با قرآن به صورت آنلاین پرداخته‌ایم.

 

«حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» نیز ضمن تبریک عید باستانی نوروز عنوان کرد: عید نوروز اتفاق خاصی در عالم نمی‌افتد اما چون گذشتگان عادت بر این داشتند که این عید را جشن می‌گرفتند، اسلام نکوبید و نقد و رد نکرد و به آن جهت داد و مردم را به انجام صله رحم و نظافت توصیه کرد.

 

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه در حقیقت، ماه رمضان عید ما و اولیای خداوند است بیان کرد: در ماه مبارک رمضان ما میهمان خداوند سبحان خواهیم بود که باید بتوانیم به خوبی این میهمانی را قدر بدانیم.

 

وی با اشاره به اینکه خداوند کریم‌ترین، داناترین و قادرترین موجودات و اشخاص است یاد آور شد: در سفره‌ای که خداوند متعال در ماه رمضان پهن کرده، گرسنگی و قرآن قرار دارد.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه اندیمشک فعالیت فرهنگی فضای مجازی عقیدتی سیاسی های ارتش حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۹۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز هفته عقیدتی سیاسی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سردار فقيري جانشين فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در نشست خبري با اصحاب رسانه، گفت: گفت: این برنامه ها با موضوع های فرهنگي، هنري، ورزشي برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • آغاز هفته عقیدتی سیاسی
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید