Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@04:18:34 GMT

کشف ۷۲۴ کیلوگرم موادغذایی فاسد در سنندج

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۹۶۹۳

کشف ۷۲۴ کیلوگرم موادغذایی فاسد در سنندج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،آرزو فلاحی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در پی تشدید اقدامات نظارتی بر فعالیت ادارات و اصناف، بازرسین بهداشت محیط در مراکز تابعه سنندج، روند اقدامات نظارتی خود را افزایش داده‌اند.

او با بیان اینکه اقدامات نظارتی بر فعالیت همه ادارات واصناف همچنان استمرار دارد، افزود: تمامی صنوف، مراکز دولتی و غیردولتی ملزم به اجرای کامل و بی نقص پروتکل‌های بهداشتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه کرد: در طی چهار روز گذشته، ۱۹ اکیپ گشت مشترک ستادی از ۱۳۲ مکان و در سطح بازدید‌های محیطی کارشناسان و بازرسین بهداشت محیط از یک هزار و ۴۰۰ مرکز و صنف مختلف بازدید کردند.

فلاحی با اشاره به پلمب پنج مکان به علت عدم اجرای پروتکل‌های بهداشتی افزود: برای ۵۴ صنف مختلف به علت قصور از اجرای کامل قوانین و مقررات بهداشتی اخطاریه ۲۴ ساعته بهداشتی صادر شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به پیگیری هشت مورد شکایات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۰ افزود: ۴۸ اخطاریه صادر شده گذشته نیز جهت کسب نتیجه مطلوب مورد پیگیری قرار گرفت.

فلاحی در زمینه نظارت بر سلامت نان شهروندان تصریح کرد: در طی همین مدت ۲۴ مورد نان خبازی‌ها جهت تایید سلامت نان از نظر عدم استفاده از جوش شیرین و همچنین تعیین مقدار نمک مورد استفاده شده در نان مورد نمونه برداری قرار گرفت.

او اضافه کرد: بازرسین بهداشت محیط طی ۴ روز گذشته از ۷۱۶ مرکز غذای آماده و فست فود بازدید به عمل آورده و تعداد چهار مورد از مواد غذائی در مراکز مذکور را جهت تایید سلامت مواد استفاده شده مورد نمونه برداری قراردادند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به ضبط و کشف ۷۲۴ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در مدت زمان یادشده در سنندج خبر داد و گفت: مواد مذکور پس از طی مراحل قانونی معدوم خواهد شد.

فلاحی در زمینه اقدامات نظارتی بر فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه آب شرب شهری گریزی زد و گفت: کلر سنجی ۱۹۲ مورد و نمونه‌برداری ۲۰ مورد آب شرب شهری حاصل اقدامات بارزسین این مرکز در زمینه پیگیری سلامت آب شرب شهری است که در این بازه زمانی انجام شده است.

او با اشاره به فعالیت آموزشی بازرسین این مرکز در روز طبیعت به مردم افزود: با تشدید اقدامات نظارتی در سطح ستادی، میزان بازدید‌های محیطی هم افزایش یافته و همکاران بهداشت محیط در روز ۱۳ بدر ضمن حضور در بوستان‌ها، جاده‌ها، مسیر‌های بین راهی و روستا‌های تابعه این مرکز ضمن آموزش به مردم در خصوص جلوگیری از پخش زباله وپسماند مواد غذایی استفاده شده در بستر طبیعت، نسبت به عدم اجرای مراسم‌ها و تجمعات مردمی در این روز آموزش‌های لازم را ارائه کردند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرونا ویروس اقدامات نظارتی بهداشت محیط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس، محمود شمسی‌پور اظهار کرد: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت، در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: هفت مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بروجن انتقال یافتند.

کد خبر 749147

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت