Web Analytics Made Easy - Statcounter

شروع طوفانی مهدی طارمی در پورتو، بسیاری از هواداران این تیم را به وجد آورده بود. حالا انگار داستان کمی متفاوت شده است. افت گلزنی مهدی طارمی در دیدارهای اخیر تیمش واکنش رسانه مشهور پرتغالی را در پی داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، گل نزدن مهدی طارمی در چند بازی اخیر پورتو سوژه گزارش رسانه ojogo پرتغال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی طارمی اگر چه در بازی دیشب پورتو و سانتاکلارا برای تیمش پنالتی گرفت با این همه دو موقعیت خوب گلزنی را از دست داد تا برای نهمین بازی متوالی در رقابتهای مختلف موفق به گلزنی نشده باشد.

آخرین گل طارمی برای پورتو مربوط به بازی رفت مقابل یوونتوس در بازی رفت دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا بود. دیداری که ۲۹ بهمن سال قبل برگزار شد و طارمی از آن بازی به بعد در رقابتهای مختلف نتوانسته برای پورتو گل بزند. این ۹ بازی شامل بازی برگشت با یوونتوس در لیگ قهرمانان، ۶ بازی در لیگ پرتغال، یک بازی در جام حذفی و دیدار تیم ملی مقابل سوریه می‌شود.

سایت ojogo پرتغال با اشاره به این موضوع نوشته است:

تا امروز سابقه نداشته که طارمی در ۹ بازی متوالی موفق به گلزنی نشود. مهاجم ایرانی پورتو که در بازی دوستانه تیم ملی کشورش هم نتوانست گل بزند، دیشب دو فرصت خوب برای گلزنی داشت که قدر آنها را ندانست تا نامش در بین گلزنان بازی پورتو و سانتاکلارا ثبت نشود.

طارمی تا امروز چنین شرایطی را تجربه نکرده بود و فصل گذشته و زمانی که در ریوآوه توپ می‌زد، نهایتا در ۵ بازی متوالی نتوانست گل بزند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی طارمی پورتو سانتاکلارا یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا پورتو سانتاکلارا لیگ قهرمانان اروپا مهدی طارمی یوونتوس مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر

مدیران باشگاه اینتر ایتالیا با توجه به عملکرد ضعیف «الکسیس سانچز» قرارداد این مهاجم شیلیایی را تمدید نخواهند کرد و مهدی طارمی جایگزین وی خواهد شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال اینتر ایتالیا در فاصله ۵ هفته به پایان فصل جاری رقابت های سری آ توانست قهرمانی خود را مسجل کند تا برای بیستمین بار در تاریخ این رقابت ها عنوان قهرمانی را کسب کرده باشد.

سایت انگلیسی «yardbarker» در رابطه با شرایط اینتر برای فصل آینده نوشت: «الکسیس سانچز» مهاجم شیلیایی در پایان فصل جاری از اینتر جدا خواهد شد تا جا برای مهدی طارمی بازیکن ایرانی باز شود. نراتزوری (لقب تیم اینتر) برای فصل آینده خط حمله قوی نخواهد داشت. «الکسیس سانچز» تنها کسی نخواهد بود که در پایان قراردادش اینتر را ترک می کند. «استفانو سنسی» نیز پس از یک دوره مصدومیت جایی در ترکیب اینتر برای فصل آینده ندارد.

به احتمال زیاد برای فصل آینده «لائوتارو مارتینز» مهاجم ثابت اینتر خواهد بود و مهدی طارمی نیز به عنوان مهاجم ذخیره در بازی ها به کار گرفته خواهد شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند