Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@18:48:30 GMT

آوالان با تساوی نیم فصل را به پایان رساند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۹۸۳۰

آوالان با تساوی نیم فصل را به پایان رساند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عصر امروز آوالان کامیاران از چارچوب دیدار معوقه هفته دهم رقابت‌های لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف امید گناوه رفت و در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رضایت داد.

این دیدار با چند دقیقه تأخیر با سوت عادل بیت سیاح آغاز شد و نماینده کردستان کیوان مارابی و عارف مرادی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و با ترکیب نفرات فرهاد محمدی، بلال وکیلی، فرشاد جلیلوند، متین حاتمی، سهند اسدی، سجاد برخورداری، پوریا خضری، مسلم فریدی، علی منتشلو، جواد ویسی و مهران بهرامی پا به زمین گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان فریدون فاتحی از همان دقایق ابتدایی تحت تأثیر جو ورزشگاه بودند و در دقیقه ۱۸ دروازه خود را گشوده دیدند، اما رفته رفته هرچه از زمان بازی گذشت، صاحب توپ و میدان شدند و اختیار عمل را از حریف گرفتند.

موقعیت سازی تیم آوالان در دقیقه ۳۵ بازی به ثمر نشست و این تیم توانست توسط سجاد برخورداری، مهاجم خوش‌نقش خود به گل برسد و کار را به تساوی بکشاند.

در ادامه این نیمه پوریا خضری صاحب یک فرصت شد که شوت او را سنگربان تیم گناوه دفع کرد و بازی با همان نتیجه پیشین به پایان رسید تا دو تیم برای استراحت ده دقیقه‌ای روانه رختکن شوند.

آوالان نیمه دوم را با چند تغییر آغاز کرد و فریدون فاتحی دست به تغییر تاکتیک زد. او حمید قادری را به جای علی منتشلو به بازی فرستاد و مهدی فرزانه نیز جای سهند اسدی در زمین را گرفت تا جان دوباره به خط هافبک تزریق شود.

در بحبوحه فرصت سوزی‌های دو تیم، حسام کمانگر مربی تیم آوالان نیز با دریافت کارت قرمز از داور اخراج شد.

در دقیقه ۸۵ بازی، میزبان صاحب یک ضربه کاشته در ناحیه بسیار ایده‌آل شد که ضربه بازیکن گناوه را فرهاد محمدی مهار کرد و توپ را به بیرون فرستاد. موقعیت‌های دو تیم در نیمه دوم راه به جایی نبرد و توپی از خطوط دروازه‌ها نگذشت تا این بازی معوقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد.

آوالان کامیاران با کسب یک امتیاز امروز، مجموع امتیازات خود را تا پایان نیم فصل و انجام ۱۳ بازی دور رفت، به عدد ۱۶ رساند تا جایگاه نهم جدول رده بندی گروه الف را از آن خود کند.

این تیم در نخستین بازی دور برگشت در ورزشگاه خانگی خود به مصاف نفت و گاز گچساران خواهد رفت.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

بازی حساس و پر حاشیه دو تیم پرسپولیس و سپاهان با ده‌نفره شدن پرسپولیسی‌ها همراه بود، اما از سوی هیچ‌یک از دو تیم حمله جدی را شاهد نبودیم و این موضوع موجب شد تا این دیدار با تساوی بدون گل و تقسیم امتیازات به پایان برسد.

خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان کد خبر 749883

دیگر خبرها

  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند