Web Analytics Made Easy - Statcounter

پور اسماعیل گفت: دانشجویان جهادگر با شعار «میسازیم تا ساخته شویم» در اردوهای جهادی حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «ابراهیم پوراسماعیل» در آیین بازدید از اردوهای جهادی بسیج دانشجویی، در جمع دانشجویان جهادگر، گفت: حضور شما عزیزان در مناطق محروم سبب دلگرمی و ایجاد امید در بین جوانان و نوجوانان این مناطق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی با اشاره به اینکه ایام نوروز فرصت بسیار ویژه ای برای دانشجویان به منظور شرکت در اردوهای جهادی بود، افزود: دانشجویان ضمن گذراندن دوره های تربیت جهادی با بسیاری از مسائل مهم که در آینده برای آنها کاربردی است آشنا شدند و درس های بزرگی را در این اردوها فرا گرفتند.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز به برکت فضای انقلابی و جهادی، جمعی از دانشجویان دغدغه مند با رویکرد علمی در مناطق محروم در عرصه های عمرانی، علمی، آموزشی و فرهنگی حضور پیدا می کنند و منشا خدمات و اقدامات گسترده هستند.

 

این مقام مسئول مبارزه با نا امیدی در مناطق محروم و کمتر برخوردار را یکی از مهمترین اهداف اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانست و بیان کرد: همانگونه که اردوهای جهادی موجب احیای امید و نشاط در بین مناطق کم برخوردار هستند دانشجویان جهادگر با رویکردی کاملا علمی و بر اساس نگاه های کاربردی در این راستا تلاش می کنند.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی ادامه داد: دانشجویان جهادگر علاوه بر به میدان آوردن همه توان خود برای خدمت رسانی، استعدادها و توانایی های جوانان و نوجوانان آن منطقه را شناسایی می کنند و این استعداد ها را شکوفا و در جایگاه مناسب از آن ها استفاده می شود.

 

پوراسماعیل در ادامه با اشاره به اینکه شعار دانشجویان جهادگر در اردوهای جهادی «می سازیم تا ساخته شویم» است، گفت: این دانشجویان همه توان را برای عملیاتی کردن فرمان مقام معظم رهبری در راستای ایجاد همدلی و همزبانی با مردم به کار گرفته اند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه های اراک، پیام نور، صنعتی و آزاد اسلامی در ایام نوروز برای شرکت در اردوهای جهادی پای کار آمدند، ادامه داد: دانشجویان دانشگاه صنعتی در روستای حسن آباد شازند، دانشگاه پیام نور در روستای اکبر آباد شازند، دانشگاه آزاد اسلامی در سه پروژه روستای قلعه نو اراک و دانشگاه اراک هم در روستای قلعه نو برای فعالیت های جهادی به میدان آمدند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: یکصد نفر جهادگر دانشجو در چهار منطقه ای اعلام شده در ایام نوروز حضور پیدا کردند و توانستند اقدامات اثربخشی انجام دهند.

 

رئیس بسیج دانشجویی استان مرکزی به سازماندهی 35گروه جهادی دانشجویی اشاره کرد و گفت: علاوه بر برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی بسیج دانشجویی با سازماندهی جهادگران در عرصه های مختلف همچون مبارزه با کرونا در همه ابعاد، فعالیت های پزشکی، بهداشتی و درمانی و فعالیت های علمی در حوزه دانش بنیان نیز در حال فعالیت هستند.

 

پور اسماعیل ترویج فرهنگ جهادی در جامعه را ضروری دانست و بیان کرد: این اردوها خود راهی موثر در راستای ترویج فرهنگ جهادی و خدمت رسانی است و باید همواره در جامعه ترویج شود.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: سعید پوراسماعیلی اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشجویان جهادگر اردوهای جهادی بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی

مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در جلسه سیاست‌گذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه گفت: پایگاه‌ها در سطح دانشگاه باید احیا شود و تشکیلات‌سازی، شبکه‌سازی و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم است که باید در برنامه‌ی اجرایی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در جلسه سیاست‌گذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه با تقدیر و تشکر از زحمات بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: احیای پایگاه‌ها در سطح دانشگاه اولین مطالبه‌ی من از شما است.

مسئول بسیج دانشجویی ادامه داد: تشکیلات‌سازی، شبکه سازی و جریان سازی ۳ اصل مهم است که باید در برنامه‌ی اجرایی قرار گیرد.

نصیرزاده با تأکید بر اخلاق مداری در بدنه‌ی بسیج دانشجویی گفت: دانشجوی بسیجی باید از جنبه‌های علمی، اخلاقی و اعتقادی در دانشگاه الگو قرار بگیرد و از ایجاد حاشیه پرهیز کند.

مسئول بسیج دانشجویی در پایان ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند فضای مجازی گفت: برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه‌ی آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت، همچنین درحال برنامه ریزی و تشکیل اتاق فکر برای بسیجیان ادوار هستیم تا ضمن استفاده از تجربیات ارتباط ما با این دانشجویان نیز حفظ شود.

هوتن حسابی مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در ادامه گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در این مدت و با حفظ روحیه‌ی بسیجی و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حرکت برنامه‌های تأثیرگذاری را در سطح استان اجرا کرده است.

در این جلسه اعضای شورای حوزه و پایگاه‌ها به بیان نظرات و برنامه‌های خود در ماه‌های آینده پرداختند و در پایان نیز از خادمین کاروان شهید عباس دانشگر که در اردوی راهیان نور حضور فعال و مؤثر داشتند تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد