Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش یزدی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در واکنش به این که گفته شده بود از هدایت این تیم کناره گیری کرده گفت: نمی‌دانم اخباری که واقعیت ندارد، چطور منتشر می‌شود. داریوش یزدی اگر می‌خواست برود، اصلا نمی‌آمد. پس از بازی با نساجی مازندران از بازیکنانم ناراحت بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باخت بدی بود و بابت آن از هواداران خوب نفت مسجد سلیمان عذرخواهی می‌کنم. تیم بد بازی کرد و من ناراحت شدم. بعد از بازی خیلی خودم را کنترل و ناراحتی ام را به بازیکنان اعلام کردم.

یزدی در ادامه گفت: خداحافظی من از بازیکنان نفت صحت دارد، اما قصد جدایی از نفت مسجد سلیمان را ندارم. اگر می‌خواستم بروم که نمی‌آمدم. درست است که مقابل نساجی بد بازی کردیم و باختیم، اما از نفت مسجد سلیمان در نیم فصل اول چیزی کمتر نداریم. تیم در نیم فصل اول تا هفته چهارم ۳ امتیاز گرفته بود و ما از ۴ هفته ۲ امتیاز گرفتیم. تیم نیم فصل اول با انتخاب و سلیقه سرمربی قبلی بسته شده بود. ما یک امتیاز کمتر از تیمِ نیم فصل اول گرفتیم که اختلاف زیادی نیست.

او افزود: بازیکنان در این مدت واقعا تلاش کردند، اما مسئله نگران کننده رویه باشگاه است. فکر می‌کنم باشگاه باید در رویه خود تغییر ایجاد کند و به شرایط تیم سروسامان دهد. می‌دانم که مسئولان باشگاه تلاش خودشان را می‌کنند و پرداخت ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان نشان دهنده این نکته است. این کار‌ها لازم است، اما برای یک تیم لیگ برتری که حریفان آن تا مسلح هستند کافی نیست. همین تیم نساجی که آخرین حریف ما بود، برای تغییراتی که انجام داد هزینه‌های زیادی صرف کرده است. در نیم فصل دوم شرایط خیلی سخت‌تر است.

سرمربی نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: خداحافظی من در رختکن با بازیکنان صحت دارد، اما با این که رسانه‌ها می‌گویند داریوش یزدی استعفا کرده است، مشکل دارم.

بیشتر بخوانید 

کناره گیری یزدی از هدایت نفت مسجد سلیمان تکذیب شد

یزدی افزود: پس از بازی با نساجی مازندران با هیچ رسانه‌ای مصاحبه‌ای نکردم. با وجود مشکلاتی که وجود داشت، آمدیم و پای کار ماندیم. هیچ بهانه‌ای هم برای نتیجه نگرفتن نمی‌آوریم. ۱۰۰ درصد در برخی از مسائل کم و کاستی‌هایی وجود داشته که منجر به شرایط کنونی شده و صلاح نیست راجع به آن‌ها صحبت کنم. رویه باشگاه باید تغییر کند. باید با هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه که می‌دانم دلسوز هستند و به تیم کمک می‌کنند، نشست داشته باشیم و درباره مشکلاتی که شاید خیلی هم بزرگ نیستند، اما در کلیت کار تاثیر می‌گذارند صحبت کنیم.

او در ادامه عنوان کرد: همان طور که گفتم نسبت به نیم فصل اول عقب نیستیم و بازی‌هایی در پیش داریم که می‌توانیم از آن‌ها امتیازات لازم را بگیریم. تیم ما از نظر مهره تیم بدی نیست.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که آیا پس از شکست مقابل نساجی مازندران در تمرین حاضر شده است، گفت: واقعیت این است که پس از بازی با نساجی از بازیکنان خیلی ناراحت بودم و به اهواز برگشتم و در تمرین حاضر نشدم. از قبل از بازی با نساجی قرار بود در اهواز با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان نشستی داشته باشم که متاسفانه پس از باخت، این نشست لغو شد. با این حال دستیارانم در تمرین حضور داشتند و برنامه‌ها را پیاده کردند. از این بابت هم مشکل خاصی وجود نداشت و انشاالله در تمرین بعدی حضور خواهم داشت.

یزدی درباره بازی پیش روی تیمش با سپاهان اصفهان گفت: بازی‌های بعدی برای تمام تیم‌ها سخت است. نیم فصل دوم سخت‌تر است. مردم زیادی طرفدار نفت مسجد سلیمان هستند و امیدوارم در ادامه عملکرد تیم باعث خوشحالی هواداران شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال بازی با نساجی نفت مسجد سلیمان نیم فصل اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از درس آموخته‌های سیل۱۴۰۳در بحرانهای ناشی از آب در پایتخت

به گزارش خبرنگار مهر، حامد یزدی مهر، ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش‌های اخیر بهاری در استان تهران، اظهار کرد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده شاهد هیچ چالشی در حوزه آب گرفتگی و وقوع سیلاب در استان تهران نبودیم.

یزدی مهر با بیان اینکه طی روزهای اخیر در اغلب نقاط کشور بارندگی‌های شدید سیل آسا را شاهد بوده ایم، گفت: مجموعه اداره کل مدیریت بحران استان تهران با احصا و جمع آوری نقاط ضعف و قوت مدیریت این سیلاب‌ها، درس آموخته‌هایی را که برای مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی در حوزه «مخاطرات ناشی از آب» وجود دارد را گردآوری می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بابیان اینکه سیلاب سیستان و بلوچستان، یکی از منابع در امر جمع آوری درس آموخته‌های این حوزه محسوب می‌شود، افزود: با وجود تفاوت‌های ساختاری، جغرافیایی و توپولوژی سیستان با پایتخت، استفاده از درس آموخته‌های این استان در حوزه اقدامات پیشگیرانه و آمادگی قبل از وقوع بحران و همچنین اقدامات حین بحران از اهمیت برخوردار است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرهای ایران به لحاظ موقعیت‌های جغرافیایی در مسیر حوضه‌های آبریز مختلف قرار دارند، عنوان کرد: در این خصوص ضروری است که بیش از گذشته به تهیه و تدوین «طرح جامع خطر پذیری سیلاب» بیاندیشیم و راهکارهای لازم برای کاهش این اثرات را پیش بینی کنیم.

کد خبر 6088612

دیگر خبرها

  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام
  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل۱۴۰۳در بحرانهای ناشی از آب در پایتخت
  • نوعدوستی کارمند یزدی برای آزادی زندانیان