Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:22:37 GMT

شکل‌گیری موج چهارم کرونا در لرستان نگران‌کننده است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۰۴۵۱

شکل‌گیری موج چهارم کرونا در لرستان نگران‌کننده است

به گزارش ایرنا علی سیف شامگاه یکشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها با بیان اینکه ادامه روند فعلی سبب افزایش نگرانی از وضعیت آتی سلامت هم استانی ها خواهد شد افزود: باتوجه به تاکید استاندار لرستان، فرمانداران و روسای شهرستانی ستاد مقابله با کرونا باید ضمن تشکیل فوری جلسه، نسبت به اجرای برخی اقدامات ضروری اهتمام داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر این اساس اعمال قرنطینه هوشمند در مناطق شهری و روستایی و جلوگیری از انتشار بیش از پیش ویروس و محدودیت های لازم مطابق طرح جامع مدیریت هوشمند ضروری است.

سیف گفت: همچنین کنترل تردد و برخورد با رانندگان متخلف، استفاده از دورکاری در خصوص کارکنان دارای بیماری زمینه ای و برخورد قاطع با مدیرانی که مصوبات ستاد کرونای استان و شهرستان را نادیده می گیرند باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر جلوگیری از فعالیت تالارهای عروسی در مناطق قرمز و نارنجی افزود: مسدود نمودن آرامستانها و برخورد قاطع با متخلفین نیز باید مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: همچنین باید با جدیت از تشکیل هرگونه تجمع از جمله همایش،جلسه، مراسم مختلف، کلنگ زنی و افتتاحیه در سطح شهر و روستاهای تابعه جلوگیری شود.

سیف تصریح کرد: تشکیل یا فعال نمودن تیم های بازرسی در سطح شهرستان ها حتی در روزهای تعطیل با هدف جلوگیری از هرگونه تجمع غیر قانونی ضروری است.

 تعداد مبتلایان کرونا در لرستان به ۷۸ هزار و ۴۸۶ نفر رسیده است  که با فوت ۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان باختگان در این استان به یک هزار و ۴۰۱ نفر رسید.

بنابر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا هم اکنون شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز، ازنا، سلسله و دلفان در وضعیت قرمز و شهرستان‌های دورود، کوهدشت، پلدختر، چگنی و رومشکان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا لرستان محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا لرستان محدودیت های کرونا ویروس کرونا لرستان محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم

شهرستان دورود یکی از شهرهای زیبای استان لرستان است که  دارای جاذبه های طبیعی است به طوریکه از این شهرستان به عنوان پایتخت طبیعت ایران یاد می شود، پایتختی که زیباترین دریاچه آب شیرین ایران، زیباترین آبشارهای کشور و رشته کوه اشترانکوه با لقب "آلپ" ایران را در خود جای داده است.

این شهرستان جزو پرمسافرترین شهرهای لرستان به‌شمار می‌رود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • کاربرد های آنتی اسکالانت در تصفیه آب چیست؟
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود