Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: چهار تیم لیگ شخصیت قهرمانی دارند و تغییر شکل بازی‌ها باعث جذب مخاطب بیشتری خواهد شد.

به گزارش برنا؛ مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از روز دوشنبه وارد مرحله نیمه‌نهایی می‌شود تا پس از رقابت حداکثر ۱۰ روزه چهار تیم، فینالیست‌های این فصل از مسابقات مشخص شوند.

علی آرزومندی، سرمربی تیم بسکتبال مهرام، درباره آخرین وضعیت تیمش برای دیدار با نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: بازی سختی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم در این مرحله هر بازی حکم فینال را دارد. تلاش می کنیم تا تمام تمرکزمان را بگذاریم تا نتیجه خوبی را به دست بیاوریم.

او با اشاره به ۳ از ۵ شدن بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی، ادامه داد: من موافق این شکل از برگزاری مسابقات هستم چراکه هر چقدر تعداد بازی‌ها در بسکتبال بیشتر باشد توجه رسانه‌ها و تماشاگران را در پی خواهد داشت. از طرفی باعث ارتقای بسکتبال نیز خواهد شد.

سرمربی مهرام در پایان خاطرنشان کرد: هر چهار تیم بازی‌های دشواری در پیش دارند. همه برای قهرمانی تلاش می‌کنند من فکر می‌کنم همه از شخصیت قهرمانی برخوردار هستند اما باید منتظر ماند و دید کدام تیم با برنامه بهتری در این مرحله شرکت خواهد تا جزو فینالیست های فصل جاری باشد. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال چهار تیم بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۰۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیاست اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه دو بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • شخصیت سالم یا ناسام؛ مساله این است؟
  • تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد