Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان اصفهان گفت: اکنون قیمت‌ها در سطح شهر اصفهان متعادل بوده و بازار مرغ در شرایط ایده آل قرار دارد، قیمت مرغ نیز ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است.

اسماعیل نادری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ابلاغیه ممنوعیت قطعه بندی مرغ از روز شنبه ۱۴ فروردین ماه ابلاغ و از روز یکشنبه ۱۵ فروردین ماه اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعه بندی مرغ حتی در واحدهای قطعه بندی نیز ممنوع شده است، امروز در بازدیدی که از واحدهای صنفی سطح شهر داشتیم مرغ قطعه بندی شده عرضه نمی‌شد، البته ممکن است افرادی باشند که مرغ را خریداری کرده و سپس تقاضای قطعه بندی داشته باشد که مشمول این ممنوعیت نمی‌شود.

وی افزود: ممکن است برخی از واحدهای صنفی مخفیانه قطعه بندی انجام دهند که خلاف مقررات بوده و اگر مشاهده شود با آن برخورد خواهد شد، این قانون از روز یکشنبه ۱۵ فروردین اجرایی شده است، در بازدیدهای نامحسوسی که از سطح شهر انجام شده نیز به عنوان نمونه فیله مرغ عرضه نمی‌شد.

معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان اصفهان گفت: در کل کشور تأمین مرغ با توجه به نبود تناسب بین عرضه و تقاضا مشکلاتی در تأمین مرغ به وجود آمد، پیش از تعطیلات نوروز به دلیل افزایش تقاضا با مشکل عرضه رو به رو بودیم اما پس از این ایام از روز گذشته شاهد بازگشت آرامش نسبی به بازار هستیم.

نادری افزود: با توجه به تغییر قیمتی که اتفاق افتاد امید است انگیزه مرغداران برای جوجه‌ریزی افزایش یابد تا میزان تولید افزایش یابد، علاوه بر این توزیع مرغ نیز با برنامه‌ریزی در حال انجام است، واحدهای کشتارگاهی صرفاً به واحدهای صنفی اعلام شده مرغ توزیع می‌کنند و اجازه توزیع مرغ به هیچ واحد یا شخص دیگری را ندارند.

وی تصریح کرد: واحد صنفی از نظر وزارت صمت اعتبار دارد که دارای پروانه کسب باشد، اکنون توزیع مرغ به همه واحدهای دارای پروانه کسب انجام شده است و اگر واحدی مرغ دریافت نکرده است واحد صنفی بدون مجوز است، لازم است این افراد نیز به اتحادیه مراجعه کرده و با دریافت مجوز فعالیت در لیست دریافت کنندگان مرغ قرار بگیرند.

معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان اصفهان گفت: اکنون قیمت‌ها در سطح شهر اصفهان متعادل بوده و بازار مرغ در شرایط ایده آل قرار دارد، قیمت مرغ نیز ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است.

کد خبر 484789

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تخم مرغ مرغ گرم نرخ مرغ قیمت مرغ مرغداری کاهش قیمت مرغ مرغداران مرغ منجمد توزیع مرغ مرغ زنده قیمت تخم مرغ افزایش قیمت مرغ مصرف تخم مرغ قیمت گوشت و مرغ آنفلوآنزای مرغی اخبار قیمت گوشت و مرغ جدیدترین قیمت گوشت و مرغ در بازار مرغ تخم گذار افزایش قیمت تخم مرغ جدیدترین قیمت گوشت مرغ قیمت گوشت و مرغ در بازار امروز قیمت گوشت مرغ امروز لیست قیمت گوشت و مرغ قیمت مرغ گرم تولید گوشت مرغ مصرف مرغ نرخ مصوب تخم مرغ دليل افزايش قيمت مرغ بازار مرغ تخم مرغ بومی متعادل شدن قیمت مرغ آبله مرغان تولید تخم مرغ توزیع تخم مرغ زنجیره تولید مرغ قیمت مرغ منجمد قیمت مرغ زنده خروج مرغ به تهران عوارض صادرات تخم مرغ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق قطعه بندی سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۰۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول

هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۸ اردیبهشت ۱۴۰۳» با رقم ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز «۸ اردیبهشت ۱۴۰۳» با رقم ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد و سکه طرح قدیم به ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه با رقم ۲۴ میلیون و ۴۰۰ تومان معامله شد، ربع‌سکه ۱۴ میلیون و ۸۰۰ تومان و سکه یک گرمی ۶ میلیون ۷۰۰ هزار تومان در بازار طلا و سکه معامله شد.

همچنین براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳ میلیون و ۴۸۲ هزار و ۴۰۰ تومان است.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی