Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شیاطین سرخ همچون دیدار رفت با کسب بردی دشوار مقابل مرغ های دریایی، فاصله خود با لسترسیتی را افزایش دادند.
به گزارش آریا، منچستریونایتد با کسب هفدهمین برد لیگ برتری خود در این فصل، جایگاه خود در رده دوم جدول رده بندی را مستحکم تر کرد. برایتون که در این مسابقه با گل دنی ولبک از میزبان خود پیش افتاده بود، در ادامه با یک نمایش دفاعی بسیار خوب کار را برای حریف سخت کرد ولی در نهایت دست خالی زمین را ترک کرد تا در رده شانزدهم جدول رده بندی باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار ابتدا این برایتون بود که با گل دنی ولبک پیش افتاد اما گل های مارکوس راشفورد و میسون گرین‌وود در نیمه دوم، سه امتیاز بازی را نصیب شیاطین سرخ کرد. منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 8، میسون گرین‌وود گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او به تیر دروازه حریف برخورد کرد. در ادامه این بازیکنان برایتون بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 13 به گل رسیدند. روی اشتباه پل پوگبا، تیم میهمان صاحب توپ شد و ارسال موپای از سمت راست را ولبک با ضربه سر زد که دین هندرسون ضربه اول را برگشت داد اما توپ برگشت به خود ولبک رسید و او این بار کار را تمام کرد.
بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید اما چیزی نمانده بود که برایتون در دقیقه 19 به گل دوم برسد اما ضربه سر لوئیس دانک روی یک ضربه آزاد را دین هندرسون با واکنشی به موقع به بیرون فرستاد. در ادامه این بازیکنان یونایتد بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. در ثانیه های پایانی نیمه اول، چیزی نمانده بود که برایتون به گل دوم برسد اما حضور به موقع راشفورد، مانع گلزنی مودر شد و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.  
نیمه دوم را هم منچستریونایتد بهتر آغاز کرد و در دقیقه 52، راشفورد با یک شوت از راه دور، شانس خود برای باز کردن دروازه حریف را امتحان کرد اما توپ دقیقا به جایی رفت که دروازه بان برایتون حضور داشت. برتری میزبان ادامه پیدا کرد و در دقیقه 60، روی پاس پوگبا، این برونو فرناندز بود که صاحب موقعیت شد اما عکس العمل به موقع سانچز، باز هم دروازه برایتون را بسته نگه داشت. اما سرانجام در دقیقه 62، راشفورد توانست قفل دروازه حریف را باز کند. روی حرکت خوب برونو فرناندز و پاس او، راشفورد با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.
یونایتدها می توانستند سه دقیقه بعد به گل دوم برسند اما ضربه گرین‌وود روی ارسال ون بیساکا، از کنار دروازه برایتون به بیرون رفت. حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 70، روی پاس خوب موپای، ولبک صاحب موقعیت شد اما تحت فشار مگوایر نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند ولی داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد. در ادامه یونایتدها حملات خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند تا اینکه سرانجام در دقیقه 83 به گل دوم رسیدند. ضربه والی پوگبا روی ارسال برونو فرناندز چندان جالب نبود اما مقابل دروازه به گرین وود رسید و او هم با ضربه سر کار را تمام کرد. در دقایق پایانی این بازیکنان برایتون بودند که تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 2-1 منچستریونایتد به پایان رسید.

- اتلتیکو مادرید در زمین سویا مغلوب شد تا اختلاف در صدر جدول موقتاً به 3 امتیاز کاهش پیدا کند. با شکست 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل سویا در هفته 29 رقابت های لالیگا، بارسلونا این فرصت را دارد که فردا شب با کسب پیروزی مقابل وایادولید، به یک امتیازی تیم سیمئونه برسد و کورس قهرمانی لالیگا را بیش از پیش جذاب تر کند.
در جدال دو خط دفاعی برتر لالیگا، سویا بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه `5 با خطای فلیپه صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما ضربه پنالتی لوکاس اوکامپوس در دقیقه `8 را یان اوبلاک مهار کرد. در دقیقه `34 رنان لودی به علت مصدومیت جای خود را به آنخل کوریا داد و نیمه اول هم در نهایت با همان تساوی 0-0 به پایان رسید. در دقیقه `70 سویا به گل برتری رسید؛ حرکت تیمی خوب شاگردان لوپتگی با ارسال خسوس ناواس همراه شد که ضربه سر مارکوس آکونیا در میان نگاه های یان اوبلاک به قعر دروازه راه پیدا کرد. در نهایت با این شکست که سومین شکست تیم سیمئونه در لالیگا بود، اختلاف در صدر جدول با رئال مادرید 3 امتیاز شد و در آستانه ال کلاسیکوی هفته آینده، بارسلونا فرصت رسیدن به یک امتیازی صدر جدول را دارد. سویا هم با 58 امتیاز رتبه چهارم خود را مستحکم تر کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منچستریونایتد برایتون لالیگا اتلتیکو مادرید سویا دروازه حریف گل دوم گرین وود اما ضربه ضربه سر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۱۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز با وجود 9 تغییر در ترکیب اصلی‌اش توانست در زمین رئال سوسیداد به پیروزی برسد. 

سوسیداد به خصوص در زمین خودش همیشه رقیبی سخت و دشوار برای رئال بوده ولی دیشب اسیر انگیزه و اشتیاق رئالی ها در راه قهرمان شد. تیم مادریدی بعد از پیروزی هفته گذشته برابر بارسا تنها هفت امتیاز با قهرمانی فاصله داشت و با برد دیشب این فاصله به 4 امتیاز رسید اما همچنان این احتمال وجود دارد که رئال هفته بعد برابر کادیز قهرمان شود.

به این ترتیب که اگر والنسیا دوشنبه شب در مونتجوئیک بتواند بارسا را متوقف کند، رئال با پیروزی احتمالی شنبه بعد برابر کادیز، قهرمانی اش را مسجل می کند. در سال های اخیر بین رئال و والنسیا اختلافات زیادی وجود داشته ولی شاید همین والنسیا قهرمانی رئال را جلوتر بیندازد. 

دیگر خبرها

  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون