Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی روستا و تیره‌های عشایری از ساعت هشت صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین به مدت یک هفته همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شد.

او افزود: داوطلبان علاقه‌مند به حضور در این رقابت می‌توانند از چهار طریق استفاده از نرم‌افزار موبایلی و نسخه ویندوز قابل نصب بر رایانه با دریافت از سایت وزارت کشور، مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و مراجعه حضوری به بخشداری‌ها ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

مجریان تلاش خود را به کار گیرند تا حافظ و امانت‌دار رای مردم باشند

مردانی با بیان اینکه داوطلبان تا ۲۲ فروردین مهلت ثبت‌نام دارند، توصیه کرد: تا داوطلبان ثبت‌نام خود را به روز‌های آخر موکول نکنند و از تجمع در بخشداری‌ها به سبب خطر شیوع ویروس کرونا بپرهیزند.

او به مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی روستا اشاره کرد و گفت: گواهی عدم سوء‌پیشینه که از تاریخ صدور آن بیشتر از سه ماه نگذشته باشد، اصل شناسنامه و تصویر آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، یک قطعه عکس سه در چهار و اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم و تصویر آن برای مردان از جمله مدارکی است که افراد متقاضی برای ثبت‌نام باید به همراه داشته باشند.

مردانی ادامه داد: داشتن سواد خواندن و نوشتن برای شورای روستا‌های تا ۲۰۰ خانوار جمعیت الزامی است و افراد داوطلبان متقاضی برای حضور در انتخابات شورای روستا‌های بالای ۲۰۰ خانوار جمعیت نیز باید مدرک تحصیلی معتبر دیپلم و بالاتر داشته باشند.

او با اشاره به وجود ۲۶ بخش در استان چهارمحال و بختیاری، افزود: انتخابات در ۵۹۸ روستا در استان برگزار می‌شود که از این تعداد ۵۱ روستا دارای شورای پنج نفره و ۵۴۷ روستا دارای شورای سه نفره هستند.

انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهری، روستایی وعشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد انتخابات انتخابات شورا های اسلامی روستا انتخابات شورا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف و شهید پرور استان زنجان به برای خلق حماسه‌ای سیاسی و انقلابی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲، از مردم شریف، نجیب و ولایت‌مدار استان دعوت به عمل می‌آید با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پای صندوق‌های رأی، امیدواریم با خلق حماسه‌ای دیگر نماینده شایسته و قابل اعتماد از طرف مردم شریف این حوزه‌ها به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

لذا بدینوسیله این جبهه حمایت خود را از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، حاج محمد اسماعیلی و در حوزه انتخابیه خدابنده، سعید رفیعی اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096813

دیگر خبرها

  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی / چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • قانون شورا‌ها باید اصلاح شود
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست