Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@06:58:15 GMT

شرایط جدید فعالیت صنوف در خوزستان پس از تغییر رنگ‌بندی

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۱۹۵۷

شرایط جدید فعالیت صنوف در خوزستان پس از تغییر رنگ‌بندی

ایسنا/خوزستان معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به تغییر رنگ‌بندی برخی شهرها گفت: در شرایط نارنجی، گروه‌های مشاغل ۳ و ۴ همچنان مجاز به فعالیت و بازگشایی نخواهند بود و در صورت مشاهده فعالیت، با آن‌ها به صورت جدی برخورد خواهد شد.

بهرام جباری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت فعالیت اصناف در خوزستان اظهار کرد: بیشتر شهرهای خوزستان که وضعیت قرمز کرونایی داشتند، اکنون با تغییر وضعیت به رنگ نارنجی درآمده‌اند و بر اساس این تغییر، فعالیت صنوف و مشاغل گروه ۱ و ۲ در شهرهای نارنجی مجاز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اعلام شرایط نارنجی در اهواز و سایر شهرهایی که پیش از این در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشتند، مشاغل و صنوف بیشتری اجازه بازگشایی و فعالیت را دارند و می‌توانند با رعایت موارد بهداشتی فعالیت کنند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: البته در شرایط نارنجی، گروه‌های مشاغل ۳ و ۴ همچنان مجاز به فعالیت و بازگشایی نخواهند بود و در صورت مشاهده فعالیت، با آن‌ها به صورت جدی برخورد خواهد شد. این دسته مشاغل، شامل تالارها، باشگاه‌های ورزشی، آموزشگاه‌ها، شهربازی‌ها و... هستند که همچنان اجازه فعالیت ندارند.

جباری عنوان کرد: بازرسی و نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی در شرایط نارنجی شهرها همچنان ادامه خواهد داشت تا مطمئن شویم که اصناف و واحدهایی که اقدام به بازگشایی کرده‌اند، موارد و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

وی افزود: در این شرایط انتظار داریم که مردم نیز خودشان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از تجمع در محل‌های با جمعیت بالا خودداری کنند تا مجددا شاهد قرمز شدن وضعیت شهرها نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا خیز کرونا در خوزستان سازمان صمت شرایط نارنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی به کشاورزان، گندم و غلات را به مناطق امن حمل کنید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، با توجه به تشدید فعالیت سامانه بارشی به کشاورزان توصیه شده که برای جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی و احتمال بارش تگرگ ،گندم و غلات را به نقاط امن حمل کنند.

رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و بارش تگرگ در نقاط مستعد از جمله مخاطرات تشدید فعالیت این سامانه بارشی خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • منطقه ۱۷ تهران در وضعیت نارنجی قرار گرفت
  • تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • هوای ۲ شهر بر مدار نارنجی است / پاک‌ترین هوا سهم همدان شد
  • تصمیم نهایی وزارت کار درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • پیشنهاد دائمی شدن قراردادهای موقت مشاغل پنج ساله به کجا رسید؟ | آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • قرارگیری ۳۴۶ کارگاه در طرح طبقه‌بندی مشاغل در کرمانشاه
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • رشد ۵۰درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • هشدار نارنجی به کشاورزان، گندم و غلات را به مناطق امن حمل کنید