Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم شهرداری آستارا از وجود اختلاف بین شهردار و هیات مدیره باشگاه پرده برداشت

پایان رافت درباره شرایط تیم شهرداری آستارا صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، پایان رأفت در خصوص مشکلاتی که باشگاه شهرداری آستارا بعد از کسب قهرمانی نیم فصل لیگ یک به دست آورد به میزان گفت:

مشکلات مالی واقعاً زیاد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن ‌ها چند ماه بود که حقوق نگرفته بودند و به خاطر همین هم به تمرین نیامدند.

رافت ادامه داد:

بین شهردار و هیئت مدیره باشگاه اختلافاتی وجود دارد که باعث شد این مشکلات به وجود بیاید و متاسفانه تیم خوب شهرداری آستارا نابود شود. من هم وقتی دیدم بازیکنان به تمرین نمی ‌آیند از هفته پیش نرفتم و به صورت رسمی خواستار جدایی از شهرداری آستارا شدم.

سرمربی پیشین تیم شهرداری آستارا افزود:

واقعا خیلی عجیب است که این مشکلات و این اختلافات وجود دارد. تیم از نظر فنی مشکلی نداشت، اما مشکلات مالی و امکاناتی کمر تیم را شکست. متاسفانه نه شهردار و نه هیدت مدیره هم هیچکدام تقصیر را گردن نمی‌گیرند.

رأفت درباره احیای دوباره آرش افشین در تیم شهرداری آستارا بعد از چند سال بازی نکردن، عنوان کرد:

من با افشین از زمان ملوان کار کردم و از هم شناخت داریم. وقتی دیدم به خاطر مصدومیت یکی، دوسالی بیرون بوده او را جذب کردم و به خاطر اعتمادی که بهم داشتیم او هم بسیار خوب بود و گل‌های خوبی هم برای ما زد. در یکی، دو سال گذشته خیلی‌ها به خاطر مصدومیت افشین با او قرارداد نمی ‌بستند، اما ما به او اعتماد کردیم و جوابش را هم گرفتیم. او هم قراردادش را فسخ کرده و به خیبر خرم آباد پیوست.

اخبار داغ 

سند بدهی 888 هزار درهمی استقلال در آستانه لیگ قهرمانان آسیا + تصویر چک و قرارداد رادوشوویچ در آسیا دروازه بان شماره یک پرسپولیس شد آزادی 6 مدلینگ زن و مرد از زندان، با عفو رهبری / یک خانم بازیگر هم بود + اسامی و عکس ها ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت فوتبال را فنی ببینیم؛ ژائو کانسلو، فراتر از یک فول بک داور سرشناس آلمانی، قاضی بازی رئال مادرید - لیورپول شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شهرداری آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد

با مساعدت اعضای هیات مدیره یکی از بانک‌ها اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،با مساعدت مدیر عامل و هیات مدیره یکی از بانک ها، یک دستگاه ویلچر برقی، تخت بیمارسانی برقی، یک دستگاه پردازشگر و مانیتور برای این خانواده برای رفع مشکلات این خانواده خریداری شد. 

 

بنا به این گزارش این قلام با حضور مدیر کل بهزیستی و مدیر شعب بانک رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد به این خانواده یاسوجی تحویل شد. 

 

شایان ذکر است همه اعضای این خانواده شامل پدر، مادر، دو برادر و خواهر به ترتیب به بیماری‌های ضربه مغزی، سرطان سینه، قطع نخاع و بیماری نادر سخت درمان پوستی و سرطان تیروئید مبتلا هستند. 

 

دیگر خبرها

  • جزییات جدید از برکناری شبانه خطیر | واکنش فوری رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران