Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «محسن مرادی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا اکنون شاهد شروع موج چهارم کرونا در شهرستان سرپل‌ذهاب  هستیم و همکاری مردم برای خروج از این وضعیت ضروری است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه تعداد موارد مثبت انگلیسی بسیار افزایش پیدا کرده و طبق اعلام معاونت بهداشتی اکنون ۷۰ درصد تست مثبت کرونا ابتلا به کرونا انگلیسی را نشان می‌دهند این موج چهارم بسیار با سرعت بیشتری شیوع پیدا می‌کند و افراد بیشتری درگیر آن می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب گفت: باتوجه به قدرت سرایت بیشتر ویروس، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال حاضر اهمیت بسیار بیشتری یافته است از جمله مواردی که اهمیت دارد خانواده ها و افرادی که ایام نوروز مسافرت داشتند باید از حضور در مهمانی ها و دورهمی های داخل شهرستان خودداری کنند.

مرادی اضافه کرد: افرادی که از شهرستان خارج شدند و به شهرستان‌های با وضعیت رنگ های نارنجی و قرمز سفر داشته اند ناقل ویروس هستند و هنگام بازگشت و حضور در سرپل ذهاب باید از حضور در تجمعات و مهمانی ها حداقل به مدت ۲هفته خودداری کنند.

او ادامه داد: با توجه به وضعیت شهرستان شاهد اعمال محدودیت هایی هستیم و هم اکنون در بیمارستان سرپل ذهاب ۲۱ بیمارمبتلا به ویروس کرونا تحت مراقبت و بستری هستند.

وی گفت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در سرپل ذهاب پنج هزار و ۱۷۹ مورد نمونه گیری انجام شده است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

براساس اعلام ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مجموع ۱۴ شهرستان استان، وضعیت چهار شهرستان از نظر کرونا قرمز، سه شهرستان نارنجی و هفت شهرستان نیز زرد است.

برچسب‌ها سرپل ذهاب ویروس کرونا مسافرت بهداشت و سلامت کرونای انگلیسی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب ویروس کرونا مسافرت سرپل ذهاب ویروس کرونا مسافرت بهداشت و سلامت کرونای انگلیسی محدودیت های کرونا اخبار کنکور ویروس کرونا سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!

جواد کاظمیان، محمدرضا خانزاده و رضا شاهرودی با یکدیگر دیدار کردند.

طرفداری | جواد کاظمیان ستاره سابق پرسپولیس این روزها با فاصله گرفتن از فوتبال حرفه ای به زندگی‌اش ادامه می دهد. کاظمیان در اینستاگرام فعالیت دارد و از تمرینات و تفریحاتش عکس و فیلم منتشر می کند.

در آخرین استوری منتشر شده از جواد کاظمیان، او در کنار رضا شاهرودی که روزی به مالدینی ایران ملقب بود در حال تمرین دیده می‌شود و در کنار آنها محمدرضا خانزاده نیز حضور دارد.

دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • بازگشت وضعیت نارنجی به یزد
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • سالفه دریانوردان، دورهمی اهل دریا با داستان‌هایی از قشم تا هند و آفریقا
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!