Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو با اشاره به افزایش نرخ بلیط مترو از اول اردیبهشت ماه، درخواست کرد که به نیروهای عملیاتی مترو نیز واکسن کرونا اختصاص داده شود.

فرنوش نوبخت در گفت و گو با ایسنا، در مورد افزایش قیمت بلیط مترو در سال جدید گفت: به طور متوسط قیمت بلیط ۲۵ درصد افزایش می یابد که از اول اردیبهشت ماه این افزایش اعمال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که نرخ بلیط تک نفره ۲۰۰۰ تومان خواهد شد، افزود: البته با توجه به این که قیمت بلیط بر اساس پیمایش محاسبه می شود در حال تدوین جدولی برای تعیین نرخ بلیط هستیم که به محض آماده شدن اعلام می شود.

نوبخت در ادامه با اعلام این مطلب که از ستاد کرونای تهران وستاد ملی درخواست اختصاص سهمیه واکسن کرونا برای پرسنل عملیاتی مترو را دارد، گفت: این روزها استفاده مسافران از مترو افزایش یافته و با زیاد شدن تعداد مسافران پرسنل مترو نیز در معرض بیماری هستند.

وی با بیان این که پرسنل عملیاتی مترو که درارتباط مستقیم با افراد هستند در معرض ابتلا به کرونا قرار دارند، افزود: پیگیر ارسال نامه به روسای ستاد کرونای تهران و کشور هستیم تا با ورود واکسن به کشور، سهمیه ای برای پرسنل عملیاتی مترو بخصوص راهبران در نظر بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مترو افزایش نرخ بلیط مترو شهرداري تهران عملیاتی مترو نرخ بلیط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست عمیق زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش قدس خراسان، به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار حمید خدیوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۱۶:۱۱ دقیقه عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه، حادثه فرونشست زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله تیم عملیاتی از ایستگاه۵۱ به محل حادثه اعزام شدند.

افسر نگهبان ِآتش نشانی مشهد ادامه داد: با حضور تیم عملیاتی مشخص شد فرونشست به عمق ۲ متر و ابعاد ۲ در ۲ به دلیل بارش باران و نشت از طرح اگو به زیر آسفالت اتفاق افتاده است.

وی گفت: با توجه به فرونشست عمیق و ایجاد حفره با قطر زیاد، یک طرف از بلوار کلاهدوز مسدود شد، همچنین از هر گونه تردد در این ناحیه جلوگیری به عمل ِآمد و پس از انجام عملیات رفع خطر، محل تحویل اداره آب و فاضلاب گردید.

دیگر خبرها

  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید