Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان قرچک از آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات‌ شوراهای روستا از امروز(دوشنبه) به مدت یک هفته خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران در خصوص انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمين دوره شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز و تا ساعت ۱۸:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ به مدت هفت روز ادامه خواهد يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سه روش ثبت نام به صورت غیرحضوری و یک روش نام‌نویسی با مراجعه حضوری به بخشداری مرکزی قرچک انجام خواهد شد که توصیه می‌شود با توجه به پیک چهارم شیوع ویروس کرونا، داوطلبان استفاده از روش‌های غیرحضوری را در اولویت قرار دهند.
خطیبی در خصوص افزایش وسعت و جغرافیای این انتخابات در قرچک عنوان کرد: امسال با احتساب دو روستای رضی آباد و محمودآباد، رقابت انتخاباتی در ۱۰ روستای این شهرستان انجام خواهد شد.
فرماندار قرچک بیان کرد: شرایط و مدارک لازم داوطلبان در قالب اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور در پورتال فرمانداری شهرستان درج شده است.
وی در پایان با دعوت از همه افراد واجد شرایط برای حضور در انتخابات گفت:‌ از تمامی افراد واجد شرایط بخصوص معتمدین جامعه روستاییان و عشایر، افراد توانمند، با انگیزه، متعهد، مسئولیت‌پذیر، جوانان با انگیزه و تحصیلکرده دعوت می‌کنیم تا وارد عرصه رقابت در انتخابات شوند و برای ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستا نام‌نویسی کنند.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: ثبت نام انتخابات شوراهای روستا خطیبی فرماندار قرچک انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود

ایسنا/تهران رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک بیان کرد: طبق قانون حتی در صورت انصراف یکی از نامزدها در دور دوم انتخابات، فرآیند انتخابات با حضور نفر چهارم برگزار می‌شود.

سید محمد زاهدی رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک (روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ) در خصوص برگزاری انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ گفت: فرآیند انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و همه تمهیدات لازم برای برگزاری این انتخابات پیش‌بینی شده است.

وی افزود: ۳۰۷ شعبه اخذ رأی در سطح سه شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت ماه است و همه برنامه‌ریزی‌ها جهت برگزاری انتخاباتی بر اساس ۴ مؤلفه ابلاغی مقام معظم رهبری فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص انصراف یکی از نامزدها اظهار کرد: تاکنون هیچ‌ یک از نامزدهای دور دوم انتخابات انصراف خود را به ستاد انتخابات ارائه نداده‌اند و اگر هم چنین اتفاقی رخ بدهد رقابت انتخابات با نفر بعدی (نفر چهارم ) در ۲۱ اسفند با قدرت برگزار می‌شود.

زاهدی در پایان با دعوت نامزدها به تمکین به قانون در ایام تبلیغات تصریح کرد: تبلیغات دور دوم انتخابات از روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و همه نامزدها باید قانون را فصل خطاب خود قرارداده و از پرداختن به حواشی اجتناب کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری