Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@01:03:41 GMT

ضبط دو هزار نکته ناب از زبان معلم درسهایی از قرآن

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۲۱۹۲

ضبط دو هزار نکته ناب از زبان معلم درسهایی از قرآن

دو هزار نکته ناب قرآنی از زبان حجت الاسلام و المسلمین استاد محسن قرائتی ضبط و آماده پخش و انتشار در شبکه های مختلف سیما و مراکز استانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، با شروع فصل بهار ، ۲ هزار برنامه کوتاه شامل نکات ناب قرآنی در محضر حجت الاسلام و المسلمین قرائتی ضبط شد که از اين تعداد، حدود ٦٠٠ برنامه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاوه بر این ۲۰۰ برنامه ویژه خاطرات قرآني حجت الاسلام و المسلمین استاد قرائتی هم ضبط شده که از جذابیت ویژه ای برخوردار است.


موضوعاتی از قبیل انسان در قرآن، كرونا، مهدويت، ماه رمضان، شعبان، اقتصاد، محرم، سياست در قرآن، دعاي ندبه، سيره پيامبر( صلی الله علیه و آله و سلم)، آرامش، گام دوم انقلاب، عبادت و كار خير در قرآن، گناه در قرآن، مديريت، اعتكاف در این برنامه ۵ دقیقه ای مطرح شده اند.
نکات ناب تولید گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما است که هر روز قبل از اذان ظهر و تکرار آن در ساعت 23:25 پخش و در پایگاه اطلاع رسانی شبکه به آدرس https://qurantv.ir/info/nokatenab قابل دسترسی و دریافت میباشد.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: استاد محسن قرائتی درس هایی از قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری در همایش «در کوی دوست» اتحادیه انجمن‌های اسلامی دختران دانش آموز استان گلستان در گرگان گفت: نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، در صدد تنبیه رژیم صهیونیستی بوده است و با انجام عملیات وعده صادق این امر مهم محقق شده است.

او افزود: در شرایط کنونی و بدنبال انجام این عملیات غرور آفرین، تحولات مهمی در شرف وقوع و انجام این عملیات بسیاری از معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را بر هم زده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در نتیجه تلاش‌های فرزندان این سرزمین در صنایع نظامی و عرصه‌های دیگر در زمره قدرت‌های برتر آسیا قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: پیروزی‌های اخیر نتیجه وحدت و انسجام ملت ایران است و خداوند متعال در قرآن کریم وعده نصرت را برای اتحاد ملت‌ها داده است.

دیگر خبرها

  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • قرآن همه چیز ماست
  • عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است