Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه پاییز 1398 بود که دوره چهارساله ریاست جواد رضایی تبار بر هیات هاکی کرمانشاه به پایان رسید.

باوجود اینکه مقدمات برگزاری مجمع انتخابات هیات باید در ماه های پایانی دوره ریاست رضایی تبار انجام می گرفت، اما باتوجه به اینکه این کار انجام نشده بود، فدراسیون حکم سرپرستی رئیس سابق هیات را برای مدت سه ماه امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند انتظار می رفت پیش از پایان دوره سه ماهه سرپرستی هیات، مجمع انتخاباتی آن برگزار شود، اما حالا با گذشت 19 ماه هنوز این اتفاق نیفتاده و سرپرستی این هیات طی چندین دوره متوالی با جواد رضایی تبار است.

نکته جالب در این ماجرا این است که باتوجه به بازنشسته بودن رئیس سابق هیات هاکی کرمانشاه، وی دیگر نمی تواند به عنوان کاندیدا برای ریاست این هیات ثبت نام کند و 19 ماه است کماکان سرپرست باقی مانده است.

مسئله دیگر اینکه طبق روال عادی هیات های ورزشی، در صورتی که دوره ریاست یک هیات به پایان برسد، تنها برای مدت دو دوره سه ماهه می توان برای آن سرپرست انتخاب کرد و پیش از پایان این مدت باید مجمع انتخاباتی ریاست هیات برگزار شود، درحالیکه  سرپرستی هیات هاکی کرمانشاه حدود شش دوره سه ماهه به طول کشیده است.

علیرضا صیدی رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، در خصوص چرایی تاخیر غیرمعمول در برگزاری مجمع انتخاباتی هاکی کرمانشاه هم گفت: طی این مدت حدود یک سال و نیم، چهار بار به فدراسیون نامه نوشته ایم و مستندات آن هم موجود است که  درخواست کردیم زمان برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیات هاکی را به استان اعلام کنند، اما جوابی ندادند. آخرین بار هم طی روزهای گذشته برای چندمین بار بصورت مکتوب از فدراسیون خواستیم تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیات را مشخص کنند.

وی تاکید کرد: هر زمان که فدراسیون اعلام کند، این آمادگی را داریم که مجمع انتخاباتی هیات هاکی استان را برگزار کنیم.

صیدی با تاکید براینکه جواد رضایی تبار رئیس سابق و سرپرست هیات هاکی به علت قانون منع بکارگیری بازنشستگان نمی تواند در انتخابات کاندیدا شود، گفت: حدود پنج ماه پیش آخرین ثبت نام از کاندیداها را انجام دادیم و دو نفر کاندیدای احراز پست ریاست هیات هاکی استان را داریم که باید منتظر بمانیم ببینم فدراسیون چه زمانی را برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیات تعیین می کند.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه هم در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به چرایی بلاتکلیفی طولانی مدت ریاست هیات هاکی استان گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم بزودی مجمع انتخاباتی این هیات را برگزار کنیم، اما فدراسیون زمانی را به ما نداده است.

وی تاکید کرد: اخیرا هم دوباره مکاتبه ای با فدراسیون داشته ایم و درخواست کرده ایم تا زمان برگزاری مجمع را مشخص کند که امیدواریم این کار هرچه سریعتر انجام گیرد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان اضافه کرد: البته طی این مدت آقای رضایی تبار که از زحمت کشان ورزش استان بشمار می رود، به خوبی هیات را مدیریت کرده و خوشبختانه هیچ مشکلی برای این رشته در استان نداشته ایم.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هاكي كرمانشاه استانی ورزشی برگزاری مجمع انتخاباتی هاکی کرمانشاه رضایی تبار ریاست هیات هیات هاکی سه ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، ریاست هیات بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را «زاویه دولان» سینماگر ۳۵ ساله بر عهده دارد و  «مایمونا دوکوره» کارگردان سنگالی،  «لسما المودیر» کارگردان مراکشی،  «ویکی کریپس» بازیگر آلمانی و «تاد مک کارتی» منتقد ارشد سابق ورایتی و هالیوود ریپورتر دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و ۱۸ فیلم بخش مسابقه نوعی نگاه را داوری خواهند کرد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد (۱۴ تا ۲۵ می) در فرانسه برگزار خواهد شد و ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی هم بر عهده «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی است. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی